برگزاری نمایشگاه عکس امام خمینی (ره)با عنوان «سلام برآفتاب» درمنطقه۱۷

تهران(پانا)- به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی، نمایشگاه عکسی با عنوان «سلام بر آفتاب» به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۷، در محوطه اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۷ شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه عکس امام خمینی (ره)با عنوان «سلام برآفتاب» درمنطقه۱۷

همزمان با فرا رسیدن سالروز ارتحال جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، نمایشگاه عکس با عنوان «سلام بر آفتاب»، در محوطه اداره برگزار شد و نغمه های ماندگار مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در این نمایشگاه طنین انداز شد.
در این نمایشگاه تعداد ۵۰ تابلوی عکس از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در ابعاد ٥٠ در ٧٠ با موضوعات فرهنگی از ولادت تا رحلت مانند امام با کودکان، مراسم تشیع جنازه و وداع با رحلت ملکوتی امام خمینی(ره) به نمایش گذاشته شد.
پورمحمود؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه در حاشیه این نمایشگاه افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه سبک زندگی ساده امام و زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام راحل و افزایش آشنایی با فلسفه و ماهیت انقلاب اسلامی و شخصیت حضرت امام خمینی (ره) بود.
همچنین به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، سالروز قیام ۱۵ خرداد و شهادت امام جعفر صادق (ع)، مراسم زیارت عاشورا ، مداحی و نماز جماعت با حضور مهدی نیکبخت؛ مدیر منطقه، اعضای شورای معاونین، همکاران اداری و مدیران و معاونین تعدادی از مدارس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در نمازخانه آموزش وپرورش منطقه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار