قربانی در چهارمین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهر تهران :

انتخابات مظهر مردم‌سالاری و مشارکت‌مردم است

تهران(پانا) - مدیر روابط عمومی فرمانداری و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات تهران، شناسایی و چینش عوامل اجرایی شعب را بسیار حائز اهمیت است و نسبت به برگزاری جلسات آموزشی و نظارت بر ارسال ملزومات و به خصوص اقلام بهداشتی به حوزه‌های اخذ رای تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مظهر مردم‌سالاری و مشارکت‌مردم است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، چهارمین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهر تهران با حضور ایمان قربانی؛ رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات تهران و مسئولان روابط‌عمومی مناطق آموزش‌و‌پرورش شهر تهران در کانون رضوان منطقه ۴ برگزار شد.

در این نشست ایمان قربانی، مدیر روابط عمومی فرمانداری و رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات تهران؛ انتخابات را مظهر مردم سالاری و مشارکت مردم دانست و اظهار کرد: شناسایی و چینش عوامل اجرایی شعب بسیار حایز اهمیت است و نسبت به برگزاری جلسات آموزشی و نظارت بر ارسال ملزومات و به خصوص اقلام بهداشتی به حوزه های اخذ رای تاکید کرد.

وی با بیان اینکه در آستانه چهار انتخابات مهم در تهران و کشور هستیم ابراز امیدواری کرد با خردجمعی این وظیفه سنگین که بر دوش ما می باشد را بتوانیم به منزل مقصود خود برسانیم.

قربانی ادامه داد: تبلیغات محیطی به صورت هماهنگ انجام خواهد شد و در خصوص مستندسازی فعالیت‌ها و مکاتبات تصریح کرد.
در این جلسه آخرین وضعیت انتخابات از نظر تمهیدات صورت‌گرفته در مناطق، مورد بررسی کامل قرار گرفت و مسئولین روابط عمومی گزارشی از آخرین وضعیت مناطق و اقدامات صورت گرفته را مرور کردند.

در این جلسه محمدحسین لونی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ حضور در انتخابات را یک امر ملی قلمداد کرد و مسئولان روابط عمومی را یکی از موثرترین و پرکارترین همکاران مناطق معرفی کرد و افزود: روابط عمومی از ارکان مهم یک اداره و سازمان و پل ارتباطی میان درون و بیرون دستگاه ها و ارگانهاست.

وی اضافه کرد: منطقه ۴ آموزش و پرورش شهر تهران یکی از مناطقی که بواسطه وسعت شعب متعددی در آن وجود دارد و نسبت به تبلیغ و اطلاع رسانی گسترده در خصوص برگزاری پرشور انتخابات تصریح کرد و گفت: اگر بخواهیم از خون شهدا و آرمانهای انقلاب پاسداری کنیم باید نسبت با جدیت هر چه بیشتر امر انتخابات را پیش ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار