نشست مشترک پیرامون تجهیزات هنرستان‌ها

تهران (پانا) - با حضور مدیر کل پشتیبانی و توسعه، مدیر آموزش و رئیس پشتیبانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی و مدیر کل هماهنگی دانش، صنعت و بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نشست مشترک در خصوص تخصیص یارانه برای خرید تجهیزات کارگاهی هنرستان‌های آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست مشترک پیرامون تجهیزات هنرستان‌ها

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، محرابی مقدم در این نشست گفت: با توجه به این که دانش آموزان با نیازهای ویژه از نظر شناختی و حسی در یادگیری دروس مهارتی نیازمند تمرین و تکرار بیشتری نسبت به سایر دانش آموزان هستند لذا به مواد مصرفی آزمایشگاهی و کارگاهی بیشتری نیز نیاز دارند و این موضوع موجب تحمیل هزینه بسیاری به مدارس می شود.

وی افزود: همچنین ایجاد کارگاههای استاندارد و مجهز گامی اساسی در راستای افزایش بهره وری و کیفیت بخشی به آموزشهای مهارتی این گروه از دانش آموزان جهت دستیابی به خودکفایی فردی، اجتماعی و اقتصادی است.

وی تصریح کرد: تجهیز و ایجاد کارگاه های هنرستانی نیازمند اعتبار زیادی است و امید است با مساعدت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بخشی از نیاز هنرستان های استثنایی و مدارس حرفه ای و پیش حرفه ای تامین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار