ماجرای جیب در لیگ یک ایران؛ شماره 3 برای رضا عنایتی کابوس است

تهران (پانا) - یکی از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر ایران در جریان دیدارهای این فصل با اتفاقی عجیب روبرو شده، اتفاقی که شاید امشب به پایان برسد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
ماجرای جیب در لیگ یک ایران؛ شماره 3 برای رضا عنایتی کابوس است

هوادار تهران که با سرمربیگری رضا عنایتی تبدیل به یکی از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر شده است و فصل خوبی را سپری می‌کند، در حالی امروز برای ادامه حضور در کورس و البته رسیدن به صدور جدول باید از شاگردان مازیار زارع در تیم ملوان بندرانزلی میزبانی کند که یک مورد عجیب درباره این تیم طی فصل جاری لیگ یک ایران به وقوع پیوسته است.

این تیم عصر امروز از ساعت 18:40 در حالی به مصاف ملوان خواهد رفت که در دو بازی قبلی خود در لیگ یک به ترتیب آرمان گهر سیرجان و رایکا بابل را شکست داده و با دو برد متوالی به رده دوم جدول لیگ آزادگان صعود خواهد کرد.

اما نکته عجیبی که درباره هوادار در فصل جاری لیگ یک به وجود آمده درباره بردهای متوالی این تیم است. شاگردان رضا عنایتی در این فصل هیچ وقت نتوانسته‌اند سه برد متوالی را بدست آورند. آنها طی فصل جاری 3 بار به دو برد متوالی رسیدند و نکته عجیب اینکه روند قطع شدن بردهای متوالی این تیم با شکست همراه بوده است.

به عبارت دیگر در این فصل هوادار هرگاه 2 برد متوالی بدست آورده در بازی سوم با شکست زمین را ترک کرده است. اما با داغ شدن کورس صعود به لیگ برتر و حضور جدی 9 تیم در این دوئل سخت و نفس‌گیر، اینبار دیگر ادامه دادن به کابوس عدد 3 حتی ممکن است به قیمت از دست رفتن شانس حضور در لیگ برتر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار