ثبت نام در انجمن نویسندگان دفاع مقدس استان قم تا 17 خرداد تمدید شد

قم(پانا)- مدیر هنری و ادبیات انجمن نویسندگان دفاع مقدس از تمدید زمان ثبت‌نام در انجمن نویسندگان دفاع‌مقدس استان قم تا روز دوشنبه 17 خرداد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام در انجمن نویسندگان دفاع مقدس استان قم تا 17 خرداد تمدید شد

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، «وحید رسولی» مدیر هنری و ادبیات این اداره کل اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های ادبی فانوس و یوسف در حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت موجب ایجاد شور و نشاط در بین نویسندگان و علاقمندان به متون ادبی حماسی شده است.
وی افزود: در همین راستا موضوع تشکیل انجمن نویسندگان دفاع مقدس استان قم با محوریت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و همکاری دیگر دستگاه‌های مرتبط به طور جدی مطرح و دنبال و طی فراخوانی، ثبت نام از علاقمندان آغاز شد.
مدیر هنری و ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان قم با اشاره به انجام فرایند ثبت‌نام متقاضیان، افزود: قرار است از بین شرکت‌کنندگان، حدود 40 نفر با توجه به توانایی و سوابق و دیگر معیارها، برای عضویت نهایی در انجمن گزینش شوند.
وی افزود: پس از تشکیل انجمن نویسندگان دفاع مقدس استان قم، برگزاری کارگاه‌های نویسندگی آغاز و ضمن اینکه به کلیه شرکت‌کنندگان، گواهی مربوطه اعطا می‌شود، کتاب های نویسندگان در حوزه ایثار و شهادت، با حمایت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس، در ردیف انتشار قرار می گیرد.
رسولی یادآور شد: فرصت ثبت نام عضویت در انجمن نویسندگان استان قم تا روز دوشنبه 17 خرداد تمدید شده و معلمان، دانش آموزان، دانشجویان، اساتید و سایر افرادی که تمایل به عضویت دارند می توانند از طریق شماره 09368311920 در بسترهای فضای مجازی اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار