مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد:

تا ۱۴۰۱ تعداد ایستگاه های مترو به ۱۶۱ ایستگاه می‌رسد

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه این ناوگان در حال توسعه و پیشرفت است اعلام کرد تا سال ۱۴۰۱ تعداد ایستگاه های این ناوگان به ۱۶۱ ایستگاه خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۱۸۹۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تا ۱۴۰۱ تعداد ایستگاه های مترو به ۱۶۱ ایستگاه می‌رسد

به گزارش ایرنا، علی عبدالله پور عصر دوشنبه در نشست هم‌اندیشی با مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) اظهار داشت: این ناوگان در ۱۳۹ ایستگاه و به وسعت ۳۰۰ کیلومتر در تهران فعال است و تا سال ۱۴۰۱ ایستگاه‌های مترو به ۱۶۱ ایستگاه خواهد رسید.

علی عبدالله پور با بیان اینکه شرکت بهره برداری مترو تهران در جهان رتبه بیستم را دارد گفت: سرفاصله حرکت قطارها بین ۲ و نیم تا ۳ و نیم دقیقه است که آمار خوبی است.

وی اظهار داشت: همه ساله تعدادی از مقامات کشورهای خارجی از ایستگاه های مترو تهران بازدید دارند که همگان اذعان دارند که مترو تهران یکی از منظم‌ترین و ایستگاه‌ها تمیزترین است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ادامه داد: این ناوگان با روزانه حدود ۲ میلیون مسافر یکی از تربیون های بزرگ تبلیغاتی محسوب می شود و انجام کارهای فرهنگی و رسانه ای در این ناوگان ضروری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سال های اخیر کارهای خوب فرهنگی و رسانه ای در این ناوگان انجام شده که باید با همکاری خبرگزاری با سابقه همچون ایرنا این حرکت با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: موضوع تکدی گری و دست فروشی در مترو تهران توجه برخی دستگاه های اجرایی از جمله سازمان بهزیستی را می طلبد و از توان شهرداری تهران و مجموعه مترو تهران خارج است.

وی با بیان اینکه مترو تهران در شهرهای اطراف پایتخت در حال توسعه است گفت: ناوگان مترو تهران هم اکنون به هشتگرد رسیده و تلاش داریم این ناوگان را به شهرهای پرند و پردیس برسانیم.

عبدالله پور تاکید کرد: این ناوگان در داخل شهر تهران به سرعت در حال توسعه است و در روزهای آینده ۲ ایستگاه در خط ۶ مترو افتتاح خواهد شد.

نشست هم اندیشی جمعی از مدیران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با مدیران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) عصر امروز/ دوشنبه در محل سازمان خبرگزاری ایرنا برگزار شد.

در این نشست تفاهم نامه همکاری بین این دو مجموعه بین علی عبدالله پور مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه و محمد رضا نوروزپور مدیرعامل خبرگزاری ایرنا به امضا رسید.

بازدید از اتاق خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) از دیگر برنامه های حضور مدیران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار