جلسه کارگروه تسهیل و رفع‌موانع تولید شهرستان خلیل‌آباد تشکیل شد

کاشمر(پانا)- جلسه کارگروه تسهیل و رفع‌موانع تولید شهرستان خلیل‌آباد با محوریت بررسی مسائل و مشکلات تعاونی اتحاد نقاب با حضور روسای ادارات جهاد، امور آب و اعضای هیئت‌مدیره این تعاونی و به‌ریاست فرماندار خلیل‌آباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کارگروه تسهیل  و رفع‌موانع تولید شهرستان خلیل‌آباد تشکیل شد

ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان خلیل آباد با اشاره به میزان پیشرفت کارخانه شیر مجتمع اتحاد نقاب اظهار کرد: انتظار شهرستان و اعضای تعاونی سرعت بخشیدن به تکمیل این پروژه است.

قاسم پور با بیان اینکه اخذ تسهیلات لازم برای تکمیل پروژه مهیاست، از اعضای تعاونی و هیات مدیره این تعاونی خواست با همکاری و همدلی نسبت به تکمیل این پروژه بزرگ شهرستان اقدام کنند تا بزودی شاهد بهره برداری از این مجموعه اقتصادی در شهرستان باشیم.

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه مراحل صدور سند پروژه کارخانه شیر توسط جهاد کشاورزی و منابع طبیعی با پیگیری از مسکن و شهرسازی در دست اقدام است، بنابراین این پروژه آینده درخشانی دارد و می طلبد مجموعه تعاونی تدبیر کنند تا شاهد بهره‌برداری این مجموعه در شهرستان باشیم.

دراین جلسه که علی اصغر اسماعیلی، شجیعی و اعلمی اعضای هیئت مدیره تعاونی اتحاد نقاب در جلسه شرکت داشتند با تقدیر از پیگیری فرماندار شهرستان و دیگر مدیران استانی و شهرستانی که همکاری لازم را داشته اند،آمادگی خود را برای پیگیری مراحل تکمیل پروژه اعلام داشتند.

محمود شعبان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خلیل آباد در گزارشی گفت: مجموعه دامداری اتحاد نقاب دارای 8688 راس دام سبک و 2940 راس دام سنگین است.

وی افزود: از آنجا که در مجتمع نقاب فعالیت های خوبی صورت گرفته ودر سطح استان این مجتمع بی نظیر است مدیریت جهاد کشاورزی توانسته است از لحاظ ارائه خدمات و تامین نهاده های دامداری نهایت همکاری را داشته باشد.
وی از توزیع 500تن نهاده های دامی به دامداران این مجتمع خبر داد.

ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار