مسابقات ویژه سالگرد ارتحال امام(ره) در خلیل آباد برگزار می شود

کاشمر(پانا)- در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل در محل دفتر امام جمعه شهرستان وبا حضور فرماندار ودیگر اعضای جلسه تشکیل ‏و مقررشد که مسابقات ویژه سالگرد ارتحال امام(ره) در خلیل آباد برگزار شود.

کد مطلب: ۱۱۸۸۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ویژه سالگرد ارتحال امام(ره) در خلیل آباد برگزار می شود

حجت الاسلام علی ناهیدی امام جمعه خلیل آباد در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل بر تبعیین و نقش شخصیت امام راحل تاکیدد کرد و خواستار ارائه برنامه های مناسب برای این ایام شد.

ابراهیم قاسم پورفرماندار خلیل آباد نیز در مطالبی با گرامیداشت 14 و 15 خرداد گفت: وظیفه ما این است که به بهترین شکل ممکن امام را به نسل حاضر معرفی کرده و با برگزاری مراسم مختلف و برنامه های متنوع ضمن شناسندن این شخصیت والا برای آینده نیز برنامه ریزی کنیم.

در این جلسه پس از بحث وتبادل نظر مقررشد، مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در روز جمعه 14 خرداد از ساعت 11 الی شروع خطبه های نماز جمعه در محل مسجد جامع این شهربا حضوراقشار مختلف مردم وبا رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود.

ضمنا اجرای برنامه های فرهنگی، برگزاری مسابقه از وصیت نامه سیاسی الهی امام از طریق فضای مجازی توسط سازمان تبلیغات اسلامی و مدیریت آموزش وپرورش شهرستان، بیان گزیده های سخنان امام و رهبری انقلاب از طریق فضای مجازی از دیگر برنامه های سالگرد امام خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی در شهرستان خلیل آباد خواهد بود.

غلام حسین کیانی به عنوان مسئول ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی در شهرستان پیگیر برنامه های ستاد خواهد بود.

ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار