معاون بسیج دانشجویی قم عنوان کرد:

ثبت‌نام ۶۰۰ دانشجوی قمی در بیست و ششمین دوره طرح ولایت

قم(پانا)- معاون ناحیه بسیج دانشجویی قم از ثبت نام 600 دانشجوی استان در بیست و ششمین طرح ولایت دانشجویی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام ۶۰۰ دانشجوی قمی در بیست و ششمین دوره طرح ولایت

«حسن پیروزمنش» معاون رشد و کادر سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان قم در گفت‌وگو با پانا در قم با اشاره به برگزاری بیست و ششمین دوره طرح ولایت گفت: دوره طرح ولایت به مدت ۴۰ روز در استان خراسان رضوی برای دانشجویان کل کشور برگزار می شود.
وی افزود: در این دوره همراه با آموزش مبانی اندیشه اسلامی، کتاب‌های خداشناسی، انسان‌شناسی، معرفت‌شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست و برنامه‌های فرهنگی همچون زیارت آستان ملکوتی حرم امام رضا (ع) را خواهیم داشت.
پیروزمنش تصریح کرد: در دوره فوق دانشجویان به صورت حضوری آموزش خواهند دید و تمامی دانشجویان علاقمند برای شرکت در دوره ابتدا بایستی سه آزمون هوش، گام دوم و دروس درس استاد را بصورت تستی انجام دهند.
وی ادامه داد: پس از انجام مصاحبه حضوری و شرکت در جلسات توجیهی، نفرات قطعی برای اعزام مشخص خواهند شد و اولین اعزام این دوره در سال جاری ۱۵ تیرماه خواهد بود.
معاون رشد و کادر سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان قم این دوره را زمینه‌ساز نیروی تراز انقلاب دانست و تصریح کرد: اهداف این دوره آشنایی و تسلط دانشجویان با مبانی اندیشه‌های اسلامی در یک چهار چوب منظم فکری است که به رشد و ارتقا فکری دانشجویان و بسترسازی جهت حل تخصصی مسائل کلان کشور در راستای اعتلای نقش‌آفرینی بسیج دانشجویی شرکت‌کنندگان خواهیم پرداخت.
وی عنوان کرد: آشنایی دانشجویان با سیره نظری و عملی ائمه معصومین(ع) در بعد اخلاقی و تربیتی و آشنایی دانشجویان با مباحث فرهنگی و سیاسی روز از اهدافی است که دنبال خواهیم کرد ضمن اینکه داشتن سلامت جسمانی و روانی و حسن شهرت، اخلاق و امانت‌داری هم یکی از شرایط عمومی شرکت در این دوره است.
پیروزمنش نحوه برگزاری این دوره را به سه صورت حضوری اعلام کرد و خاطرنشان کرد: انجام مصاحبه به دو روش حضوری و مجازی خواهد بود که مصاحبه حضوری برای داوطلبینی است که در مرکز استان زندگی می‌کنند و همچنین شهرستان‌های که امکان انجام مصاحبه حضوری را دارند و مصاحبه مجازی برای داوطلبانی که امکان حضور در مرکز استان را ندارند انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار