در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند؛

کاظمی: برای انتقال پیام‌های تربیتی باید برخوردار از توانمندی‌های هنری باشیم

ماندگاری یک پیام در قالب یک کار هنری هرگز قابل مقایسه با هیچ نوع ابزاری نیست/مهم ترین هدف ما در کنار تجلیل و تقدیر از معلمان هنرمند کشور توسعه صلاحیت‌ها و شایستگی‌های هنری معلمان در عرصه‌های مختلف است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد زمانی می‌توانیم پیام‌های تربیتی را به متربیان و نسل جدید منتقل کنیم که برخوردار از صلاحیت‌ها و توانمندی‌های هنری باشیم.

کد مطلب: ۱۱۸۸۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: برای انتقال پیام‌های تربیتی باید برخوردار از توانمندی‌های هنری باشیم

علیرضا کاظمی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند که شامگاه امشب 10 خردادماه به میزبانی شیراز برگزار و به طور زنده از شبکه شاد پخش شد ضمن تشکر از اساتید فرهنگ و هنر به عنوان بزرگترین سرمایه این جشنواره اظهار کرد: اجرای باشکوه این جشنواره جای تقدیر و تشکر فراوان دارد؛ این جشنواره اولین جشنواره است امشب چهره هنرمند کشوری ما به جامعه معلمان ادای احترام داشت که برای من درس آمیز بود.

وی افزود: نیاز جامعه کشور از ابعاد مختلف مدنظر ماست لذا با پذیرش اشکالات این جشنواره آسیب شناسی صورت می‌گیرد تا مشکلات را برطرف کنیم و بر غنای این جشنواره با دعوت از اساتید برجسته هنری بیافزاییم.

کاظمی با اشاره به اینکه باید دبیرخانه دائمی این جشنواره در استان فارس پایه گذاری شود بیان کرد: زمانی می‌توانیم پیام‌های تربیتی را به متربیان و نسل جدید منتقل کنیم که برخوردار از صلاحیت‌ها و توانمندی‌های هنری باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد: ماندگاری یک پیام در قالب یک کار هنری هرگز قابل مقایسه با هیچ نوع ابزاری نیست و معلمان هنرمند زمانی می‌تواند کار خود را ماندگار کنند که هنرمند باشند.

وی ادامه داد: سند تحول تاکید دارد ما باید دانش‌آموزانی برخوردار از تمام ساحت‌های تربیتی متعادل و متوازن تربیت کنیم این در زمانی است که معلمان هنرمندی داشته باشیم.

کاظمی عنوان کرد: مهم ترین هدف ما در کنار تجلیل و تقدیر از معلمان هنرمند کشور توسعه صلاحیت‌ها و شایستگی‌های هنری معلمان در عرصه‌های مختلف است ما جشنواره معلمان هنرمند را یک جشنواره نمی‌دانیم بلکه آن را یک کارگاه بزرگ توانمندسازی معلمان در تمام عرصه تعلیم و تربیت می‌دانیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: حضور چهره‌های هنری در این جشنواره می‌تواند الگوهای خوبی برای معلمان باشد رفتارهای ارزشمند چهره‌های هنرمند کشور می‌تواند درس آموز و بزرگترین دستاورد جشنواره باشد انشالله سال‌های آینده با برگزاری کارگاه‌هایی تکنیک‌های هنری را به معلمان عرضه می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار