اتمام مصاحبه آزمون استخدامی وزارت کشور

تهران (پانا) - مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور از اتمام مصاحبه هشتمین آزمون استخدامی این دستگاه اجرایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
اتمام مصاحبه آزمون استخدامی وزارت کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، روشن ضمیر اعلام کرد : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته مقرر بود اتمام مصاحبه افراد مجاز شده در هشتمین آزمون استخدامی، زودتر اعلام شود ولی متاسفانه به دلیل ابتلای برخی از افراد واجد شرایط مصاحبه به ویروس کرونا، مقرر شد تا ارایه تست پی سی آر منفی نتایج مصاحبه ها با تاخیر به تایید نهایی برسد.

روشن ضمیر مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور گفت: در تاریخ چهارم خرداد کلیه نتایج مصاحبه مربوط به تمام شغل محل‌ها، در سایت سازمان اداری و استخدامی بارگذاری و تایید نهایی توسط ۳۱ استان و در انتها توسط وزارت کشور صورت پذیرفت و در حال حاضر منتظر اعلام لیست افراد اصلی و ذخیره برای انجام مراحل گزینش و پزشکی و غیره هستیم که انتظار می رود در هفته پیش رو محقق شود.

مدیرکل توسعه منابع انسانی اضافه کرد: در تلاش هستیم که با توجه به شرایط موجود و انتخابات پیش رو، هرچه سریعتر افراد اصلی یا در برخی شغل محل‌ها افراد ذخیره برای اشتغال به خانواده وزارت کشور ملحق شوند.

روشن ضمیر افزود: الزاما افراد پذیرفته شده باید در شغل محل‌های نهایی درج شده در شغل، محل انتخابی مشغول شوند و جابجایی آنها ممنوع و منوط به قوانین و مقررات و نیاز دستگاه است و هدف از استخدام، تقویت نیروی انسانی در بخشداری‌ها و فرمانداریها بوده که امیدواریم با مدیریت صحیح نیروی انسانی این مهم محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار