معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش هرمزگان:

شش رتبه برتر کشوری پرسش مهر به هرمزگان رسید

هرمزگان(پانا)- معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد شش رتبه برتر کشوری در بیست و یکمین دوره پرسش مهر ریاست‌جمهوری به دانش‌آموزان و فرهنگیان استان هرمزگان رسید.

کد مطلب: ۱۱۸۸۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
شش رتبه برتر کشوری پرسش مهر به هرمزگان رسید

احمد مهرانی اظهار کرد: بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری با سوال «فرزندان من برای مقابله با ویروس کرونا چگونه باید به خانواده و همکلاسی‌های خود کمک و یاری کنید» در ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۰_ ۱۳۹۹ آغاز شد.

وی افزود: ۳۷ هزار دانش آموز هرمزگانی در سطح مدرسه در این فراخوان مشارکت داشتند که پس از داوری انجام شده در سطح مناطق و استان، 55 اثر که دارای رتبه اول استانی شدند به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

به گفته مهرانی، در مرحله رقابت کشوری، یک رتبه برتر، یک رتبه دوم و سه جایگاه سوم کشوری در بخش دانش آموزی و یک رتبه دوم در بخش فرهنگیان بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری به استان هرمزگان اختصاص یافت و آثار دو فرهنگی دیگر نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش هرمزگان خاطر نشان کرد: دانش آموزان محمدجواد سلیمانی در رشته اینفوگرافی از میناب، موفق به کسب رتبه اول، شقایق باقری در رشته پوستر از میناب در رتبه دوم، سحر محمودزاده در رشته استندآپ کمدی از ناحیه یک بندرعباس دارای رتبه سوم، مریم زارعی‌نژاد از میناب رتبه سوم فیلم کوتاه و ابوالفضل جعفری در رشته ایده پردازی از ناحیه دو بندرعباس در جایگاه سوم کشوری ایستادند.

مهرانی ادامه داد: در بخش فرهنگیان نیز عبدالناصر ملائی رشته پویانمایی از قشم توانست رتبه دوم بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری را از آن خود کند و رامین اکبری و امیر حاجیلو در رشته داستان از شهرستان قشم و محمد پورمحمد در رشته وبلاگ از آموزش و پرورش بستک، شایسته تقدیر شناخته شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار