فرماندار بویراحمد:

برپایی ستاد انتخاباتی در حلقه مرکزی شهر یاسوج ممنوع است

یاسوج (پانا) -فرماندار شهرستان بویراحمد در جلسه هماهنگی هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات با تاکید بر اجرای قانون، از تعیین مناطق ممنوعه و مکان یابی ستاد‌های انتخابات ریاست جمهوری در مرکز استان خبر داد .

کد مطلب: ۱۱۸۸۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برپایی ستاد انتخاباتی در حلقه مرکزی شهر یاسوج ممنوع است

مجید احمدی افزود: برای رعایت مصوبات الزام‌آور ستاد ملی مبارزه با کوید ۱۹ و جلوگیری از تجمعات در شهر یاسوج به راه‌اندازی ستادها، شرایط ویژه‌ای پیش‌بینی شده است.
رئیس ستاد انتخابات بویراحمد بیان کرد: ستاد‌های ریاست جمهوری بر اساس ساز و کار تعریف شده، همچنین احکام رسمی ابلاغی از ستاد مرکزی، مجوز فعالیت می‌گیرند.
احمدی گفت: از میدان امام حسین (استانداری) به سمت بلوار امام خمینی تا میدان جانباز، از میدان امام حسین (ع) به خیابان جمهوری تا سه راه آبشار؛ از خیابان طالقانی تا هفت تیر؛ از هفت تیر تا میدان شهدا (فلکه ساعت) و انتقال خون در شهر یاسوج بر پایی ستاد انتخاباتی ممنوع است.
طالبی معاون دادستان نیز با تأکید بر ممنوع بودن برپایی ستاد نامزد‌های شورای اسلامی در شهر یاسوج؛ گفت: در شرایط کرونا به منظور سخنرانی‌ها و میتینگ‌های انتخاباتی در محیط‌های روباز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تدابیری در ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد اندیشیده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار