دستگیری شکارچیان بز کوهی در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج (پانا) - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد عامل انتشار دهنده فیلم در شبکه های اجتماعی قبل از انتشار به همراه یک نفر دیگر شناسایی، دستگیر و اعمال قانون شد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری شکارچیان بز کوهی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، دیروز جمعه 7 خرداد ماه 1400 فیلمی از شکار بز وحشی در فضای مجازی توسط شخصی با معرفی خود در این فیلم در شبکه های اجتماعی استان دست به دست می شد که انتشار آن واکنش تند دوستداران محیط زیست طبیعت و حیات وحش استان را به همراه داشت.

بر همین اساس، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، صبح امروز شنبه 8 خرداد 1400 از دستگیری عامل انتشار فیلم قبل از پخش آن در شبکه های اجتماعی خبر داد و گفت: فرد خاطی قبل از انتشار فیلم شناسایی و به همراه یک نفر دیگر دستگیر و اعمال قانون شده است.

سید اسدالله هاشمی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه عصر چهارشنبه پنجمین روز از خرداد ماه جاری حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده خائیز متوجه صدای شلیک گلوله می شوند.

وی گفت: مامورین تا پاسی از شب در پی دستگیری متخلفین بودند که سرانجام نزدیک به ساعت 23 موفق می شوند این دو نفر متخلف را به همراه لاشه یک راس بز وحشی شکار شده و دو قبضه اسلحه دستگیر کنند.

هاشمی تصریح کرد: صبح روز ششم هر دو متخلف به همراه آلات مکشوفه بمنظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند، با توجه به ادله مثبته و با حکم مراجع قضایی هر دو متخلف روانه زندان شدند.

وی ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه افزود: دوستداران طبیعت و حیات وحش مطمئن باشند محیط زیست استان در برخورد با ناقضان قانون و مقررات محیط زیست بدون مماشات برخورد خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار