مادر یک دانش‌آموز یاسوجی:

بر اساس عملکرد کاندیداها و از روی استعداد و توانایی‌هایی که دارند رای دهیم

یاسوج (پانا) - مادر یک دانش‌آموز اهل یاسوج معتقد است در انتخابات شوراها بر اساس عملکرد کاندیداها و از روی استعداد و توانایی‌هایی که دارند رای دهیم، افرادی که امروز کاندیدای شورای شهر هستند و پس از انتخابات به‌عنوان اعضای شورای شهر انتخاب می‌شوند، پای وعده‌های خود و عملی‌کردن انتظارات مردم باشند.

کد مطلب: ۱۱۸۸۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
بر اساس عملکرد کاندیداها و از روی استعداد و توانایی‌هایی که دارند رای دهیم

به‌تدریج به زمان انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا نزیک می‌شویم. انتخاباتی که تاثیر بسیار مهمی در سرنوشت شهر و کشور دارد، سرنوشتی که نمی‌توان و نباید به راحتی از کنار آن گذشت. مردم خواستار سرنوشت خوبی برای زندگی خود هستند و همواره در حال ارزیابی کاندیدای مورد نظر خود هستند تا بهترین فرد که انتظارات آنها را عملی می‌کند را انتخاب کنند.

انتظاراتی که حق مسلم هر فرد است و کسی که به‌عنوان نماینده مردم انتخاب می‌شود، عملی کردن خواسته های مردم وظیفه اوست. برای اینکه انتظارات و توقعات مردم از کاندیداهای شورای شهر را بدانیم، مادر یک دانش‌آموز در مورد انتظاراتش از شورای شهر می‌گوید.

گلناز اموس، در گفت‌و‌گو با پانا در خصوص انتخابات گفت:«با توجه به نزدیکی زمان انتخابات شوراها، مردم از کاندیداها انتظاراتی دارند که شنیدن آن برای کاندیداها، چراغ راهی برای ادامه مسیرشان است.»
وی با تاکید بر اینکه شوراها نباید خواسته های مردم را در صف انتظار قرار دهند افزود: «پرهیز از دادن شعار و داشتن برنامه برای شهر و ایجاد اشتغال با استفاده از پتانسیل‌های شهر باید از اولویت‌های کاندیداها باشد.»

این مادر با بیان اینکه نکته قابل توجه در انتخابات، پرهیز از منفی‌نگری نسبت به اقدامات گذشته است، بیان کرد:«تا زمانی‌که رای‌دادن قومی و قبیله‌ای باشد، شهر خوبی نخواهیم داشت، متاسفانه برخی از کاندیداها با دادن پول و رشوه، آرای مردمی خود را بالا می‌برند و این باعث ننگ و غفلت است، چرا که این مردم در آینده‌سازی شهر و کشورشان دخیل هستند.»

وی معتقد است باید بر اساس عملکرد شوراها و از روی استعداد و توانایی‌هایی که دارند رای داد و تاکید کرد: «چقدر خوب است افرادی که امروز کاندیدای شورای شهر هستند و پس از انتخابات به‌عنوان اعضای شورای شهر انتخاب می‌شوند، پای وعده‌های خود و عملی‌کردن انتظارات مردم بایستند.»

خبرنگار: مریم لحاکیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار