ستاد مردمی «حامیان اصلاح‌طلب و اعتدالی رییسی» تشکیل می‌شود

تهران (پانا) - ستاد مردمی حامیان اصلاح‌طلب و اعتدالی سیدابراهیم رییسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تشکیل می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۸۸۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
ستاد مردمی «حامیان اصلاح‌طلب و اعتدالی رییسی» تشکیل می‌شود

به گزارش روابط عمومی حزب مردمی اصلاحات، با توجه به جلسه محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با علی نیکزاد رئیس ستاد انتخابات سید ابراهیم رئیسی مقرر شد که ستاد اصلاح‌طلبان و اعتدالیون حامی رئیسی به ریاست محمدزارع فومنی تشکیل شود.

زارع فومنی در این جلسه اظهار داشت: با توجه به حضور مستقل و فراجناحی رئیسی به عرصه انتخابات تکلیف خود می‌دانیم تا از وی به عنوان فردی اصلاح‌گر برای حل مشکلات کشور عزیزمان حمایت کنیم.

وی گفت: از کلیه اصلاح طلبان بزرگ ایران زمین و اعتدالیون دعوت می‌شود تا در این مقطع حساس از تاریخ کشورمان با حمایت از ابراهیم رئیسی گامی بلند در جهت حل مشکلات و تعالی ایران اسلامی برداریم.

محمدزارع فومنی خود یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری بود که صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان احراز نشده بود، وی در اولین وعده انتخاباتی خود در زمان ثبت‌نام اعلام کرده بود که می‌خواهد به هر ایرانی ماهیانه ۳ میلیون تومان یارانه پرداخت کند. وی البته عنوان کرده بود که میخواهد دلار را به همان ۳ و نیم برگرداند. بنزین را هم به قیمت سابق می‌رساند. وی عنوان کرده بود که اگر رئیس جمهوری شود تمام مدیران را در این وزارت‌خانه‌ها و معاونت‌ها بازنشسته خواهد کرد و به جوانان تحویل خواهد داد.

جبهه اصلاحات ایران اما اعلام کرده است که در این انتخابات نامزدی برای معرفی به مردم ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار