برگزاری نشست کمیته مقابله با عملیات روانی انتخابات در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - نشست کمیته مقابله با عملیات روانی در خصوص انتخابات خرداد 1400، با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اصحاب فرهنگ و هنر و فعالان فضای مجازی در محل فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست کمیته مقابله با عملیات روانی انتخابات در شهرستان اسلامشهر

در این جلسه حسین کشاورزیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی بیان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات، لازمه حرکت به سوی ایرانی سرافراز و آباد است و قطعا" حضور آگاهانه و فعال مردم باعث بالا رفتن اقتدار کشورمان می‌شود.

او همچنین با توجه به نقش مهم و تأثیرگذار اصحاب فرهنگ و هنر در شور و نشاط انتخاباتی، از فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه خواست از ظرفیت‌های فضای رسانه‌ای در جهت تبیین ارزش‌های اسلامی و نظام در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات استفاده نمایند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر اظهار کرد: همه ما با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم، ولی رأی دادن حق مدنی مااست و در این مسیر همواره می‌بایست به دشمنان اسلام و ایران بقبولانیم که ملت سرافراز ایران در راه حفظ و حراست از ارزش‌های نظام اسلامی متحد و یکدل می‌باشند.

در این جلسه هر یک از اعضا پیشنهادات و نقطه نظرات خود را ارائه کردند و مواردی از جمله ساخت کلیپ، طراحی پوستر و برگزاری مسابقه رأی اولی‌ها و ... مورد بررسی قرار گرفت.

خبرنگار دانش‌آموز: رومینا معبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار