دانش‌آموز برگزیده استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن ،نماز و عترت شهرستان اسلامشهر:

ورود برکت به خانه ، سعادت و آرامش شخصی درسایه توجه به کتاب قرآن‌کریم است

اسلامشهر (پانا) - دانش‌آموز پایه دهم دبیرستان نمونه دولتی فاطمیه (س) آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر ونفر راه یافته به مرحله کشوری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن ،نماز و عترت در رشته قرائت تحقیق به تشریح برنامه‌و موفقیت‌های خود در گفت و گو با پانا پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۸۸۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
ورود برکت به خانه ، سعادت و آرامش شخصی درسایه توجه به کتاب قرآن‌کریم است

عاطفه رجبی در سخنانی اظهار کرد: حدود دوازده سال است که در سایه قرآن و اهل بیت (ع) و در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج) در فعالیت‌های قرآنی حضور دارم و ادامه داد، از چهارسالگی به دلیل علاقه به یادگیری قرآن و با تشویق خانواده وارد دارالقرآن شدم و یادگیری قرآن را با اساتیدقرآنی شروع کردم و از سن ۹ سالگی وارد مسابقات قرآن دانش‌آموزی در رشته قرائت تحقیق شدم و چهار سال است که به طور حرفه‌ای در رشته قرائت تحقیق فعالیت دارم و اکنون نیز با توجه به شرایط کرونابه صورت مجازی کار می‌کنم .

دانش‌آموز پایه دهم دبیرستان نمونه دولتی فاطمیه (س) آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر بیان کرد: از سال نود و دو تا ۱۴۰۰ به غیر از سال نود و پنج که رتبه دوم را کسب کردم، در تمامی سال‌ها موفق به کسب رتبه اول در رشته قرائت تحقیق در سطح منطقه‌ای شدم. همچنین در سال ۹۷موفق به کسب رتبه چهارم در سطح استانی و سال‌های نود وهشت و ۹۹ موفق به کسب رتبه اول در رشته قرائت تحقیق در سطح استانی شدم و به مسابقات کشوری راه پیدا کردم.

رجبی تصریح کرد: در راستای موفقیت من مادرم به غیر از تشویق، استاد من هم در زمینه تجوید می‌باشد و اساتید دیگر من نیز در زمینه صوت و لحن و همچنین کارشناسی قرآن،عترت و نماز آموزش و پرورش اسلامشهر، کمک‌های بسیاری به من کردند تا بتوانم در مسابقات موفق به کسب رتبه برتر استانی شوم و به مرحله کشوری هم راه پیدا کنم.

او در رابطه با تفاوت و سختی‌های اجرای مسابقات در دوران کرونا و قبل از کرونا تصریح کرد: قبل از کرونا در همه سطوح منطقه،استان و کشور به صورت حضوری امتحان می‌دادیم و تمام این مسابقات در یک مرحله برگزار می‌شد و در دوران کرونا آزمون دادن به صورت مجازی نسبت به حضوری سخت‌تر هست اما کیفیت مسابقات در هر دو دوران بسیار عالی است.

عاطفه رجبی به جوانان و نوجوان توصیه کرد: با توکل بر خداوند و با تکیه بر همت بلند و افکار توانای خود به این عرصه وارد شوند و به سعادت زندگی در پرتو کتاب خداوند دست پیدا کنند. شاید در این راه سختی‌هایی داشته باشند اما بدون شک می‌توانند موانع را پشت سر بگذارند و روزی به یک قاری بزرگ قرآن کریم تبدیل شوند.

او خاطرنشان کرد: اثرات قرآن در زندگی به خصوص در این دوران سخت کرونا بسیار زیاد هست. ورود برکت و سعادت به خانه و همچنین آرامش و منحرف نشدن از راه صحیح به خصوص برای دانش‌آموزان هم سال خودم و خصوصا"در دوران نوجوانی از طریق قرائت قرآن یکی از این توفیق‌‌اتی است که قاریان و عمل‌کنندگان به قرآن به آن دست پیدا می‌کنند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار