بیش از ٩ هزار سالمند در نیشابور واکسینه شدند

نیشابور (پانا)- معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور اعلام کرد تا کنون ٩ هزارو ٨٨۶ نفر از جمعیت تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی نیشابور در برابر بیماری کرونا واکسینه شدند.

کد مطلب: ۱۱۸۷۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ٩ هزار سالمند در نیشابور واکسینه شدند

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور، عصمت تقی آبادی بیان کرد: برنامه واکسیناسیون کووید19 از هفتم اردیبهشت ماه سال جاری و از گروه سنی ٨٠ سال و بالاتر در نیشابور، فیروزه و زبرخان آغاز شد و اکنون برنامه واکسیناسیون گروه سنی ٧٠ سال به بالا در پایگاه‌های واکسیناسیون شهری و خانه های بهداشت روستایی در حال اجراست.

رئیس مرکز بهداشت نیشابور خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه پایگاه در نیشابور(دو پایگاه تجمیعی و یک پایگاه خودرویی) خدمات واکسیناسیون کووید19 را به شهروندان عزیز نیشابوری ارائه می‌دهند.

وی افزود: هم‌اکنون سامانه salamat.gov.ir برای ثبت نام متولدین ١٣٣٠ و قبل از آن قابل دسترسی است و ضروری است سالمندان قبل از مراجعه به پایگاه‌های واکسیناسیون برای دریافت نوبت به این سامانه مراجعه کنند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور در پایان با اشاره به این که سالمندان جزء اقشار آسیب پذیر در برابر بیماری کرونا هستند، تزریق واکسن را برای این گروه سنی ضروری برشمرد و خاطر نشان کرد: خود مراقبتی در برابر این بیماری و رعایت شیوه نامه های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و عدم شرکت در دورهمی ها و تجمعات و سایر موازین بهداشتی، حتی پس از انجام واکسیناسیون ضرورت دارد.

شهروندان بالای ٧٠ سال می توانند جهت انجام واکسیناسیون کووید19 به پایگاه‌های زیر مراجعه کنند.

١. پایگاه بهشتی واقع در خیابان بهشتی ٩ سالن ورزشی صالحین از ساعت ٨ تا ١٩

٢. پایگاه ابتدای جاده باغرود جنب مدرسه امام حسین سالن شهدای مدافعان حرم ساعت ٨ تا ١٩

٣. پایگاه خوردرویی رو به روی آرامگاه عطار از ساعت ٨ تا ١٣ و ١۶ تا ٢٠

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار