اکیپ‌های نظارتی مناطق 24‌ گانه آموزشی آذربایجان‌غربی نحوه برگزاری امتحانات را رصد می‌کنند

ارومیه (پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تاکید کرد بازدید از حوزه‌های امتحانات نهایی و نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این حوزه‌ها توسط اکیپهای نظارتی روزانه به طور مستمر انجام و پیگیری می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۸۷۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اکیپ‌های نظارتی مناطق 24‌ گانه آموزشی  آذربایجان‌غربی نحوه برگزاری امتحانات را رصد می‌کنند

بابک حشمت در بازدید از حوزه امتحانی انزل در مدارس تربیت و شهید قنبری شهر قوشچی در گفت و گو با عوامل اجرایی امتحانات در این مدارس عنوان‌کرد: صیانت و حفاظت از سلامت دانش آموزان اولویت اصلی مسوولان است و باید در این راستا دستور العمل‌های اعلامی از سوی ستاد ملی با جدیت پیگیری و اعمال شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال 70 هزار دانش‌آموز دوره اول و دوم متوسطه در استان در امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم حضور دارند گفت: در صورت مشاهده کوچکترین اغماض در این زمینه با خاطیان برخورد می‌شود و لازم است تا رعایت موارد اعلامی در مقوله سلامت با جدیت رعایت شود.

وی با قدردانی از زحمات فرهنگیان و معلمان در ایام کرونایی و برگزاری امتحانات گفت: حدود 24 هزار نفر از دانش آموزان استان آذربایجان غربی در آزمون های نهایی پایه دوازدهم که به صورت کشوری برگزار می شود، حضور می یابند.

وی با بیان اینکه مدیر کل و معاونان اداره در کنار ناظران برگزاری و اکیپ‌های ادارات مناطق برای بازدید مستقیم و بی واسطه در حوزه ها حضور می یابند، ادامه داد: آزمون‌های پایه نهم در فرآیند انتخاب رشته دانش آموزان تاثیرگذار است و حدود 46 هزار نفر از دانش آموزان استان در آزمونهای این پایه که بصورت استانی برگزار می شود، حضور می یابند.

حشمت یادآور شد: تمهید مقدمات لازم برای برگزاری آزمونهای حضوری از بهمن ماه سال گذشته آغار شده است و در این راستا رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اعم از ضدعفونی حوزه های آزمون، فاصله گذاری استاندارد، غربالگری افراد مشکوک، تمهید اتاق‌های ایزوله و تهیه لوزام بهداشتی موردنیاز در دستور کار قرار گرفته است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در ادامه بازدیدها در دیدار با مدیریت اموزش و پرورش این منطقه و معاونان پرورشی و آموزشی آن گفت: تاکنون روند برگزاری امتحانات مطلوب بوده است و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز با توجه به فضای مطلوب حوزه‌های امتحانی به نحو مطلوب بوده است.

حشمت بیان کرد: فضاسازی و فرهنگ‌سازی در حوزه ها نیز به نحوه مطلوبی انجام شده است و مواد ضدعفونی کننده و تب‌سنج نیز در اختیار حوزه ها بوده است تا امتحانات در نهایت امنیت برگزار شده و به خانواده‌ها اطمینان خاطر در این زمینه داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار