ادعای استقلالی‌ها جعلی از آب در آمد + سند

تهران (پانا) - تلاش باشگاه استقلال برای کسب 3 امتیاز بدون دردسر در همان ابتدای راه نتیجه نداد و خبری از تغییر نتیجه یکی از بازی‌های این تیم نخواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۸۷۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
ادعای استقلالی‌ها جعلی از آب در آمد + سند

پس از اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حکمی عجیب نتیجه دربی خودروسازان را به علت انجام یک تعویض اضافه تغییر داد و بازی 3 بر صفر به سود سایپا شد؛ باشگاه استقلال در ادعایی عجیب که رسانه رسمی این باشگاه منتشر کرد مدعی شد که تیم پیکان در دیدار مقابل استقلال در 4 نوبت تعویض‌هایش را انجام داده و به همین علت باشگاه استقلال امروز با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواهان تغییر نتیجه بازی شد.

در درجه اول نکته‌ای که به نظر می‌رسد مدیران باشگاه استقلال به آن توجه نکرده‌‎اند این است شکایت باشگاه استقلال به علت گذر زمان زیادی از بازی دو تیم در کمیته انضباطی قابل طرح نخواهد بود و به عبارت دیگر مهلت شکایت درباره بازی با پیکان 15 فروردین به پایان رسیده است.

اما در صورتی که این شکایت را قابل طرح هم بدانیم، فرم پس از بازی استقلال و پیکان نشان می‌دهد که این اعتراض صحیح نیست و به نظر می‌رسد مدیران باشگاه استقلال اصلا گزارش بازی که به تایید ناظر و داور بازی رسیده است را ندیده‌اند. براساس این گزارش تیم پیکان در 3 مرحله تعویض‌هایش را انجام داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار