مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان اسلامشهر

شناخت ظرفیت‌های واقعی معلمان در دوران کرونا

اسلامشهر (پانا) - مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان اسلامشهر بیان کرد تدریس توسط معلمان در شبکه شاد با وجود تمام مشکلات کار راحتی نیست و آموزش در کلاس حضوری خیلی بهتر از فضای مجازی است و همگان در جامعه بایدقدردان زحمات معلمان باشند.

کد مطلب: ۱۱۸۷۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
شناخت ظرفیت‌های واقعی معلمان در دوران کرونا

محمود قنبرزاده مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان اسلامشهر در گفت و گو با پانا ضمن گرامی‌داشت سالروز آزادی خرمشهر و در رابطه با هدف اصلی تشکیل بسیج فرهنگیان بیان کرد: بسیج فرهنگیان با آموزش و پرورش موازی کاری ندارد و بازوی تمام‌عیار آموزش و پرورش است و در بسیاری موارد می‌تواند کمک حال همکاران و آموزش و پرورش و مدارس باشد.

او افزود: ما در بسیج فرهنگیان سعی کردیم در راستای منویات رهبری در حوزه پرورشی و در طول دوران شیوع ویروس کرونا با آموزش و پرورش در بخش آموزش مجازی دانش آموزان و رفع مشکلات آنها ارتباط خوبی داشته باشیم و با توجه به حضور همکاران فرهنگی ما در شبکه شاد گام‌های خوبی برداشته شد.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: از سوی دیگر در بحث کمک‌های مومنانه ما برنامه‌هایی را با همکاری آموزش و پرورش و سپاه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر از جمله در مواردی مانند، تهیه 4000 بسته لوازم التحریر، ۲۱۰۰ بسته البسه، ۳ هزار بسته معیشتی، تهیه 300 بسته ماسک ۵۰ تایی، 3دستگاه تلویزیون، ۳۶ موبایل و ۲۴ تبلت در اختیار دانش‌آموزان و خانواده‌های کم برخوردار قرار گرفت.

قنبرزاده تصریح کرد: در زمینه اردوی راهیان نور از زمان شروع کرونا سعی شد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم مجازی در مقبره شهدای گمنام قائمیه داشته باشیم و از طریق کانال‌های فضای مجازی نیز به صورت آموزش مجازی آموزش‌های بصیرتی را با همکاری مدیر و معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورس پرورش را در حال اجرا داریم.

او در رابطه با آموزش توسط فرهنگیان در دوران کرونا تأکید کرد: آموزش در فضای مجازی باعث شد که ما ظرفیت‌های واقعی معلمان را بشناسیم و بدانیم تدریس در شبکه شاد با وجود تمام مشکلات کار راحتی نیست و آموزش در کلاس حضوری خیلی بهتر از کلاس مجازی است و با توجه به تمامی این شرایط معلم باید پل ارتباطی بین دانش‌آموز، خانواده و مدرسه باشد و همگان در جامعه بایدقدردان زحمات معلمان باشیم.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار