معلم، نمونه ایثار و از خودگذشتگی

تهران( پانا) - معلم پایه ششم ابتدایی دبستان پسرانه دولتی اندیشه، در منطقه ۷ از پای نمی نشیند تا الگوی یادگیرنده مادام العمر برای دانش آموزان باشد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
معلم، نمونه ایثار و از خودگذشتگی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۷ از معلمی می گوییم که بیماری در مقابلش کم آورده است؛ از معلمی که با وجود دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان‌، حاضر نمی‌شود که از مرخصی استعلاجی بهره مند شود و دست از آموزش بردارد.

معلم کلاس ششم ابتدایی که در مدرسه پسرانه دولتی اندیشه منطقه ۷تدریس می کند، خودش را وقف مدرسه و دانش آموزانش کرده که بر استفاده از مرخصی با وجود بیماری در ذهن خود خط قرمز کشیده است.

این معلم فداکارکلاس درس برایش بهترین سنگر مبارزه با سرطان است، مامن آرامش و سلامتی خود را دوره هایی که شیمی درمانی می کند، نفس های دانش آموزانش می داند. او با وجود غلبه بیماری بر تن دردمندش کلاس درس را تنها مسکن دردهایش می داند، مصصم ایستاده تا با رها نکردن کلاس درس و فعالیتش در نبردی نابرابر، پشت سرطان را به خاک برساند.

وی معلمی فداکار و ستودنی است که حتی در حال تزریق سرم داروهای شیمی درمانی روی تخت بیمارستان در حال پیگیری درس و ارزیابی دانش آموزان است. معلمی که اگر سراسر وجودش درد است اما نگاهش پر از لبخند است؛ معلمی که مهربانی و از خودگذشتگی را در لحظه لحظه کلاس درسش می توان احساس کرد.به امید تندرستی همه آموزگاران سرزمین مان.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار