امام جمعه اصفهان:

کارآفرینی و اشتغال‌زایی راه برطرف‌کردن مشکلات خانواده‌های مستضعف است

اصفهان ( پانا) - امام جمعه اصفهان با تأکید بر ضرورت اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی(ره)، گفت اشتغال‌زایی راه برطرف کردن مشکلات خانواده‌های نیازمند و مستضعفان تحت پوشش کمیته امداد است.

کد مطلب: ۱۱۸۷۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
کارآفرینی و اشتغال‌زایی راه برطرف‌کردن مشکلات خانواده‌های مستضعف است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با بیان اینکه لازم است حمایت‌های صحیح و درستی از خانواده‌های بی‌بضاعت برای خانه‌دار شدن آن‌ها صورت بگیرد، اظهار کرد: مسکن یکی از نیازها و مشکلات خانواده‌های بی‌بضاعت است و باید در کمک‌رسانی و ساخت مسکن برای مستمندان و روستاییان محروم به این موضوع توجه داشته باشیم.

وی افزود: کارآفرینی بسیار مهم است، باید یک مجموعه توانمند کارآفرینی داشته باشیم تا بتوانیم از خانواده‌های نیازمند از طریق اشتغال‌زایی حمایت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان پیرامون اهمیت اصلاح فرهنگ کار و کارآفرینی برای رشد اشتغال در جامعه به ویژه در میان اقشار نیازمند، تصریح کرد: ارائه آموزش‌های لازم برای کارآفرینی و اشتغال از دیگر مسائلی است که کمیته امداد امام خمینی(ره) برای محرومیت‌زدایی و حل مشکلات اقشار مستضعف باید نسبت به آن توجه داشته باشد.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در میان اقشار ضعیف وجود دارد که باید از آن‌ها حمایت شود، بیان کرد: باید توانمندی‌های مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) را با ارائه آموزش‌های کاربردی افزایش داد تا بتوانند از مشکلات زندگی خود کم کنند و در این خصوص جهت‌دهی به حمایت‌های خیرین و نیکوکاران هم می‌تواند بسیار مفید باشد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به نزدیک بودن ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر اصفهان گفت: مسأله حضور حداکثری در انتخابات یکی از مهمترین مسائلی است که رهبر معظم انقلاب به آن تأکید دارند، حضور مردم پای صندوق مقدمه‌ای است برای انتخاب اصلح از سوی مردم و مردم نباید از انتخاب اصلح غافل بشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار