معاون آموزشی آموزش وپرورش شهرستان رباط کریم :

تشریح نحوه برگزاری امتحانات حضوری در شهرستان رباط‌کریم

رباط کریم(پانا)- معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم گفت امتحانات نهایی پایه نهم و پایه دوازدهم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی درشهرستان رباط کریم درحال برگزاری است .

کد مطلب: ۱۱۸۷۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تشریح نحوه برگزاری امتحانات حضوری در شهرستان رباط‌کریم

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش رباط‌کریم، مجید خلج معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان درخصوص نحوه برگزاری امتحانات نهایی در شهرستان رباط کریم گفت: تعداد دانش‌آموزان پایه نهم 5621 نفر است که همگی در همان مدارس خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امتحان می‌دهند و ادامه داد، سوالات این مقطع استانی است که کد سوالات نیم ساعت قبل از آزمون در اختیار مدیر مدارس قرار می‌گیرد.

خلج بیان کرد: تعداد کل دانش‌آموزان پایه دوازدهم نیز در شهرستان 3848 نفر می باشد که تعداد 2982 نفر از آنها در مدارس نظری مشغول به تحصیل هستند و امتحانات آنها بصورت نهایی است و مابقی در هنرستان‌هادرحال تحصیل هستند که امتحانات عمومی وتخصصی آنها به صورت حضوری در مدارس برگزار می‌شود.

او در خصوص مشکلات این ایام از جمله قطعی برق مدارس تصریح کرد: قطعی برق مدارس در زمان آزمون به دلیل آنکه مدیران نمی‌توانندسوالات را به موقع دریافت وچاپ کنند، مشکلات زیادی را برای آنها به خصوص در مقطع متوسطه اول ایجاد کرده و باعث نارضایتی دانش آموزان و اولیاء شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار