رئیس‌جمهوری در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت:

مذاکرات وین را تا توافق نهایی ادامه خواهیم داد

تهران (پانا) - دویست و بیست و هفتمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه به ریاست رئیس‌جمهوری برگزار شد و در این جلسه وزیر صنعت، معدن و تجارت گزارشی از وضعیت صنعت خودرو در کشور ارائه کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مذاکرات وین را تا توافق نهایی ادامه خواهیم داد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، برپایه این گزارش، برغم همه فشارهای جنگ تحمیلی اقتصادی و عوارض اقتصادی ناشی از کرونا، این صنعت در سال 1399 توانسته به رشد تولید دست یابد.

حسن روحانی با تاکید بر پیروزی ملت ایران در جنگ اقتصادی، گفت: ارقام رشد تولید در بخش‌های مختلف صنعتی کشور، بهترین شاهد بر بی‌ثمر بودن سیاست فشار حداکثری آمریکا است که خود آنها را به اعتراف به شکست این سیاست‌ها وادار کرده است و با توجه با مذاکرات اخیر انجام شده در وین، به صراحت آمادگی خود را برای رفع تحریم‌ها وفق برجام اعلام کرده اند. ما به مذاکرات تا توافق نهایی ادامه خواهیم داد.

روحانی تصریح کرد: صنعت خودرو که در سخت ترین شرایط، توانسته مقاومت کند و تولید خود را افزایش دهد، قطعا با تغییر شرایط و گشایش در دسترسی به بازارهای خارجی و کاهش هزینه مبادله، فضای مساعدتری را تجربه خواهد کرد و رشد و توسعه خود را در محیط اقتصادی متعادل‌تر ادامه خواهد داد. سیاست دولت نیز حمایت از این صنعت و تقویت توان رقابتی خودروسازهای داخلی خواهد بود.

همچنین در جلسه امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، پیشنهادهای تکمیلی درمورد بهبود شرایط در بازار سرمایه مورد بحث و بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار