من رأی می‌دهم، زیرا آینده ایران برایم اهمیت دارد

ورامین(پانا)- یک مشاور و معاون مدرسه در وارمین در خصوص چرایی رای دادن می‌گوید رای دادن تکلیف الهی است و به‌خاطر اهمیت آینده این سرزمین باید در انتخابات شرکت کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
من رأی می‌دهم، زیرا آینده ایران برایم اهمیت دارد

کمتر از یک ماه دیگر به انتخابات ریاست‌جمهوری باقی مانده‌است و با شیوع ویروس کرونا، نامزدها برای تبلیغات از رسانه‌های اجتماعی و فضای‌مجازی استفاده می‌کنند.

نرگس عرب‌سالاری، یک مشاور و معاون مدرسه در ورامین در گفت‌وگو با پانا گفت:«من رای می‌دهم تا در آینده مملکت خود سهیم باشم و آن را یک تکلیف الهی می‌دانم. هدف من برای رای دادن این است فردی را انتخاب کنم که ارحج تر و مورد تایید ولایت فقیه باشد و برای آینده کشور تمام تلاش خود را بکند.»

او در ادامه بیان کرد:«رئیس جمهور باید دلسوز جامعه و مردم باشد و هدف مهم و مفیدی برای کشور و جامعه امروزی داشته باشد و سعی خود را برای بهبود اوضاع کشور داشته باشد.»

این مشاور و معاون گفت:«رای می‌دهم زیرا کشورم و آینده‌ آن برای من حائز‌ اهمیت است و من که مفتخر به تعیین سرنوشت سرزمین خود هستم برای تعیین چگونگی سرنوشت خود و برای اعتلای سرزمینم رای می‌دهم که در آینده‌ای نه چندان دور شاهد ایرانی سربلندآباد و با شکوه باشیم.»

عرب‌سالاری تاکید کرد:«ملت ایران، ملتی هوشیار و بصیر هستند. می‌دانند که به چه شخصی رای دهند و فردی درستکار را انتخاب کنند تااینکه به رفع مشکلات مردم بپردازد، نه اینکه برای تبلیغات آمده باشد.»

دانش‌آموز خبرنگار: مهدیه قشقایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار