جلسه بزرگداشت سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر برگزار شد

زنجان (پانا) - جلسه برنامه ریزی بزرگداشت سوم خرداد سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر در محل سالن غدیر اداره کل با حضور مدعوین و به ریاست معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه بزرگداشت سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی استان ضمن تقدیر از مجموعه همکاران و تشکل های دانش آموزی برای بزرگداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر گفت: آزاد‌سازی خرمشهر روز مقاومت و پیروزی است و لحظه لحظه دوران دفاع مقدس و به ویژه ایام آزاد سازی خرمشهر قهرمان، ایام الله و نقطه عطف دوران دفاع مقدس می باشد که همیشه باید در اذهان ملت شهید پرور ایران ماندگار و نماد سرافرازی و ایثار باشد.

وی فتح خرمشهر را فتح الفتوح دوران دفاع مقدس نا امید و گفت این فتح بزرگ باعث شد تا پیروزی های بعدی در دوران دفاع مقدس رقم بخورد.

گنج خانلو با اشاره به اهمیت موضوع خرمشهر افزود: باید این روز را روز حماسه های جاوید نامید زیرا رزمندگان اسلام با کمترین امکانات و با تکیه بر ایمان راسخ و تبعیت از فرامین رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) توانستند یک حماسه ماندگار به ثمر برسانند که می توان حماسه فتح خرمشهر را آیه فتح دوران دفاع مقدس نامید.

معاون پرورشی و فرهنگی بر اهمیت تبیین شعار خرمشهرها در پیش است برای نسل دانش آموزان امروز تأکید کرد و گفت باید با معرفی یادگاران دوران دفاع مقدس، دانش آموزان را با اهداف، آرمانها و ایثارگریهای رزمندگان و نقش آفرینان حماسه های دفاع مقدس آشنا کنیم.

گفتنی است در ادامه جلسه اعضای حاضر نیز به بیان برنامه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار