شهروندان آران و بیدگلی ۸میلیارد ریال در قالب طرح شهید سلیمانی کمک کردند

اصفهان( پانا) -فرمانده سپاه آران و بیدگل ضمن اشاره به توزیع ۹هزار بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی گفت شهزوندان آران و بیدگلی بیش از ۸ میلیارد ریال در قالب طرح شهید سلیمانی کمک کردند.

کد مطلب: ۱۱۸۶۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
شهروندان آران و بیدگلی ۸میلیارد ریال در قالب طرح شهید سلیمانی کمک کردند

سرهنگ پاسدار حسن فخرل در گفت‌وگو با پانا در آران و بیدگل، ضمن اشاره به تداوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد: در 2 ماهه نخست سال جاری 2 هزار بسته حمایتی با حمایت قرارگاه بسیج سازندگی و به همت قرارگاه‌های جهادی تهیه و توزیع شد.

وی ضمن اشاره به تهیه و توزیع پنج هزار پرس غذای گرم در ایام‌ماه مبارک رمضان و توزیع آن در زمان افطار به جامعه هدف افزود: به همت خیرات و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان 18 سری جهیزیه تهیه و به نوعروسان خانواده‌های محروم اختصاص پیدا کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به تهیه و توزیع گوشت گرم گوسفندی به تعداد 20 راس ابراز کرد: سه باب منزل محروم روستایی و شهری توسط گروه های جهادی در بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل و روستای ازوار شهرستان کاشان افتتاح شد و از سوی دیگر 15 چشمه سرویس بهداشتی توسط قرارگاه بسیج سازندگی در منطقه سفیدشهر ساخته شد.

وی ضمن اشاره به اجرای پروژه جهاد روشنایی به تعداد 50 باب منزل مسکونی با احصاء جامعه هدف گفت: 820 بسته حمایتی به صندوق‌های قرض‌الحسنه تحویل داده شد تا هیئت امنای این صندوق‌های قرض الحسنه بسته‌های حمایتی را به محرومان شناسایی شده تحویل دهد.

فخرل ضمن اشاره به معرفی 10 نفر از محرومان جهت اخذ وام به صندوق قرض الحسنه جمعا به ارزش 50 میلیون ریال تصریح کرد: با اجرای طرح شهید سلیمانی بسیجیان شهرستان آران و بیدگل نیز در این عرصه حضور پیدا کردند و 20 نیروی مردمی همکار تیم مراقبت در این زمینه به تیم بهداشت کمک می‌کردند.

وی با بیان اینکه 150 نفر از نیروهای مردمی با تیم حمایت همکاری می‌کردند، تاکید کرد: در این طرح خیران و آحاد مردم شهرستان آران و بیدگل 830 میلیون تومان کمک کردند و 870 میلیون تومان ارزش کمک‌های مردمی مصرف شده بود و 9هزار بسته معیشتی نیز در قالب طرح شهید سلیمانی تهیه و توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل از توزیع 47هزار و 500 بسته حفاظت فردی در قالب طرح شهید سلیمانی خبر د و افزود: دو هزار و 850 خانوار آسیب‌پذیر و مستضعف در این طرح بسته‌های حمایتی را دریافت کردند و 100 خانوار نیز تحت حمایت مالی قرار گرفتند.

محمدطاهانمکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار