معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری :

تحول دهنده بشر قرآن مجید است

شهر ری(پانا)- مراسم تجلیل از منتخبین مسابقات قرآنی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در آموزشگاه حضرت ام‌البنین‌(س) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تحول دهنده بشر قرآن مجید است

حجت عباسی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان اظهار کرد: خوشبختانه شاهد تحول عظیمی در حوزه قرآن و معارف دینی در سطح آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری هستیم.

او عنوان کرد: این برنامه تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی که حائز رتبه‌های برتر مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه شدند حاصل توجه و زحمات و تلاش شبانه‌روزی مسئولان و درست اندرکاران بسیج فرهنگیان ودانش‌آموزی ناحیه دو شهرری بوده و جای تقدیردارد.

حجت عباسی با بیان اینکه بشر و جامعه بشری اگر خالی از معارف دینی و معنویت گردید، خسارات جبران ناپذیری به بار می‌آید، افزود: نقش معارف الهی در جامعه و زندگی بشریت یک نقش اساسی می‌باشد که اجرای این معارف و عمل به آنها مورد تاکید انبیاء و اولیاء الهی بوده‌است.

معاون آموزش متوسطه ناحیه دو شهرری افزود: آموزش و پرورش و بسیج با توجه به رسالت خطیری که بر عهده دارند و اگر در حوزه قرآن و نماز و عترت عملکرد نداشته باشند طبیعتاً رسالت خود را از دست داده‌اند وجامعه متضرر می‌شود.

خبرنگار :مریم ایمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار