همزمان با ششمین اقدام فراگیر با محوریت عبور از پیک تابستان انجام شد؛

تعدیل بیش از 2 هزار چراغ روشنایی در استان فارس

شیراز (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اعلام کرد همزمان با برگزاری ششمین اقدام فراگیر با محوریت عبور از پیک بار تابستان با انجام عملیات تعدیل 2200 دستگاه چراغ روشنایی معابر، معادل 330 کیلو وات انرژی برق صرفه جویی به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تعدیل بیش از 2 هزار چراغ روشنایی در استان فارس

احمدرضا خسروی امروز با اعلام این خبر افزود: از ابتدای مهرماه 99 تاکنون نیز 48712 دستگاه چراغ روشنایی معابر نیز تعدیل شده است که این امر بیش از 7 مگاوات صرفه جویی برق را به همراه داشته است.

او ادامه داد: این مانور با حضور 78 گروه عملیاتی ، 210 نفر نیروهای فنی اجرایی و کارشناس ناظر و همچنین بهره‌گیری از 132 دستگاه خودرو سبک و سنگین در 26 مدیریت تابعه استان فارس برگزار شد.

این مقام مسئول، 521مورد جلب همکاری اداره های راهداری و حمل و نقل در تعدیل روشنایی بین شهری را از دیگر مواردی برشمردکه در این مانور انجام شد.

خسروی با یادآوری اینکه در جریان این مانور 29 مورد دستگاه رمز ارز شناسایی شد، خاطرنشان کرد: تاکنون 179 دستگاه رمز ارز غیرمجاز نیز در سطح استان شناسایی و جمع آوری شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، ارزیابی آماده به کاری مولدهای اضطراری، ارزیابی آماده به کاری سامانه‌های اطلاع‌رسانی خاموشی «برق من» و «پاسخگویی 121»، تعدیل روشنایی معابر و تکمیل آرایش یک درمیان و زیگزاگ در شبکه‌های توزیع، جلب همکاری اداره‌های راهداری در تعدیل روشنایی بین شهری و مقابله با دستگاه های رمز ارز غیرمجاز را از اهداف این مانور ذکر کرد.

وی در خاتمه ضمن دعوت از تمام مشترکان اعم از صاحبان صنایع، مصارف خانگی، اداری و عمومی به مدیریت مصرف برق در تابستان پیش‌رو، ابراز امیدواری کرد: امسال نیز بامشارکت و همکاری همگانی، بتوانیم برق پایدار و مطمئن به خصوص در این شرایط کرونایی برای هم استانی های عزیز تامین کرده و با موفقیت از پیک بار عبور کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار