رئیس سازمان صمت البرز:

6 میلیون کیلوگرم مرغ در البرز توزیع شد

کرج (پانا)- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با بیان اینکه مرغ به میزان کافی در بازار توزیع شده است گفت گران فروشی مرغ قابل قبول نیست و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
6 میلیون کیلوگرم مرغ در البرز توزیع شد

رامین ربیعی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز در خصوص آخرین قیمت مرغ گرم تصریح کرد: مرغ گران نشده است و باید طبق همان قیمت مصوب هر کیلوگرم ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش برسد.
رئیس سازمان صمت البرز با بیان اینکه نظارت و بررسی بر روند فعالیت صنوف با جدیت دنبال می‌شود، اظهار کرد: در فروردین و اردیبهشت سال جاری یک هزار و 423 مورد بازرسی از فروشگاه های عرضه مرغ صورت گرفته که در نهایت منجر به تشکیل 127 پرونده به ارزش ریالی 16 میلیارد و 404 میلیون ریال شده است.
بنا به گفته این مقام مسئول در فروردین ماه، دو میلیون و 786 هزار و 793 کیلوگرم و در اردیبهشت ماه سه میلیون و 659 هزار و 848 کیلوگرم مرغ گرم در استان البرز توزیع شد.
دبیر کارگروه تنظیم بازار استان البرز یادآور شد: در روزهای گذشته مرغ گرم به میزان کافی در بازار توزیع شده است و هیچ کمبودی وجود ندارد، بنابراین گران فروشی به هیچ وجه قابل قبول نیست و برخورد جدی و قاطع با متخلفان صورت خواهد گرفت.
ربیعی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم که مرغ را گران‌تر از قیمت مصوب خریداری نکنند و در صورت مشاهده تخلف، فروشگاه گرانفروش را به سامانه ۱۲۴ معرفی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار