دانش آموزان باید با مهارتهای زندگی آشنا شوند

کرمان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان در جلسه تقدیر از فعالان سازمان دانش آموزی استان کرمان ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی گفت دلیل تاسیس سازمان دانش آموزی آموزش جوانان توانمند و فعال است.

کد مطلب: ۱۱۸۶۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان باید با مهارتهای زندگی آشنا شوند

صدیقه مرادی در این جلسه گفت: اگر دانش آموز مسیر درستی را انتخاب کند پس از ورود به جامعه بدون دغدغه زندگی سالمی خواهد داشت.

مرادی گفت: بسته تحولی که تحویل سازمان دانش آموزی داده شده از کاملترین بسته هاست و اگر دانش آموز ما نقش اجتماعی خود را خوب انتخاب کند و براساس علاقه باشد در زندگی شکست نمیخورد.

وی افزود: یکی از فلسفه های تشکیل سازمان دانش آموزی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: رشد شخصیت دانش آموز در این فضا صورت می‌گیرد و خودباوری و اخلاق مداری مهمترین نکاتی هستند که باید مد نظر قرار گیرند.

وی گفت: دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی از برترینها هستند و بر این باوریم که اگر جایگاهی برای دانش‌آموز نباشد که مهارتهای خود را نشان دهد دانش‌آموز به بیراهه خواهد رفت.

مرادی افزود: سازمان دانش آموزی دانش آموز را با مهارتهای زندگی آشنا می‌کند و دانش آموز با ورود به این سازمان نقش خود را ایفا کرده و جایگاه خود را پیدا می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار