در چهارمین کنگره معلمان و ۱۱۰۰ دانش آموز شهید در منطقه ۱۶ عنوان شد:

از مهمترین فاکتورهای آموزش و پرورش انتقال فرهنگ ایثار به نسل‌های بعدی است

تهران ( پانا) - مدیر کل آموزش‌و‌پرورش شهر تهران، ضمن بیان این‌که دانش‌آموزان باید رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها را بیاموزند؛ تاکید کرد آن را به نسل های بعدی هم انتقال دهند.

کد مطلب: ۱۱۸۶۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
از مهمترین فاکتورهای آموزش و پرورش انتقال فرهنگ ایثار به نسل‌های بعدی است

چهارمین گنگره معلمان و بیش از ۱۱۰۰ دانش آموز شهید منطقه ۱۶ تهران، با حضور محسن حاجی میرزایی؛ وزیر آموزش و پرورش، عبدالرضا فولادوند؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدرضا رزاقی، مدیرکل شاهد و امور ایثارگران، حسن حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله، مصطفی پالیزدار، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۶، قادر پیراسته نیا دبیر کنگره، مصطفی سلیم خانی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی و خانواده معزز شهدا در بستر سامانه شاد در تالار اجتماعات دکتر علی شریعتی منطقه ۱۶ دارالشهدای شهر تهران برگزار شد.

عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تشکر از مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۶ و مدعوین گفت: ما موظف هستیم فرهنگی که در ۸ سال دفاع مقدس کسب کردیم و در برابر ۵۴ کشور در دفاع مقدس ایستادیم را به نسل امروز انتقال دهیم.

وی تاکید کرد: از مهمترین فاکتورهای وزارت آموزش و پرورش انتقال فرهنگ و ارزش ایثار به نسل‌های بعدی است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران خطاب به دانش آموزانی که در فضای مجازی شاد نظاره‌گر این کنگره بودند؛ گفت: فرزندانم، دانش آموزان عزیز، تقریبا تمام کسانی که اینجا جمع شدند؛ تجربه ۸سال دفاع مقدس را دارند. آن کسی که باید از زوایای 8سال دفاع مقدس آگاه و واقف شود شما هستید. در ۸سال دفاع مقدس بیش از ۳۵ هزار دانش آموز شهید دادیم، وظیفه معلمان و شما این است تا آن رشادت ها را به نسل های بعدی انتقال دهید. ما مصمم هستیم تا فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی را به شما هدیه کنیم. امروز در غزّه به برکت خون شهیدانمان دیدید مردم فلسطین چگونه در برابر صهیونیست ها ایستادند. شما باید این فرهنگ را بیاموزید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار