معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

تولید محتوای آموزشی و تربیتی نیاز ضروری خانواده‌ها است

تهران (پانا) - دومین جلسه شورای انجمن اولیاء و مربیان استان با حضور معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ، نماینده مدیران و نمایندگان انجمن اولیاء و مربیان استان در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تولید محتوای آموزشی و تربیتی نیاز ضروری خانواده‌ها است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، دومین جلسه شورای انجمن اولیاء و مربیان استان با حضور یوسف بهارلو معاون پژوهش، برنامه‌‌ریزی و توسعه منابع اداره کل و نماینده مدیران و نمایندگان انجمن اولیاء و مربیان استان در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد.

یوسف بهارلو با اشاره به شرایط خاص شیوع کرونا و مشکلات و محدودیت‌های آموزش و پرورش، انجمن اولیاء و مربیان را یار و همراه اولیاء مدرسه برشمرد که باید بعنوان یکی از ارکان مدرسه جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

او افزود: تحقق این جایگاه و اهمیت نقش اولیاء در مدرسه نیازمند فرهنگ‌سازی در همه اقشار جامعه از مدیران ستادی و میانی گرفته تا خود اولیاء است تا با همسویی همه جانبه به اهداف واقعی تعلیم و تربیت دست یابیم .

بهارلو با تبیین بسته تحولی" مدرسه کانون تربیتی محله" مبتنی بر سند تحول بنیادین اظهار کرد: این امر با نظارت انجمن اولیاء و مربیان مدارس برای حضور موثر و مشارکت همه اولیاء و سایر شهروندان هر محله در جهت استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل مدرسه و محله محقق می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل در ادامه گفت: با توجه به شرایط کنونی و فرصت مناسب استفاده از فضای مجازی، کانالی مختص اولیاء توسط اداره انجمن اولیاء و مربیان در شاد برای انتقال و تبادل اطلاعات و تجارب ایجاد شده است، از این رو تولید محتوای آموزشی و تربیتی برای تأمین نیازهای فرهنگی و تربیت فرزند خانواده‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار