رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران خبر داد:

اسامی دانش آموزان منتخب مسابقات استانی مشکات"قرآن، عترت و نماز اعلام شد

تهران (پانا) - شهناز کریمی هدف هفدهمین دوره مسابقات مشکات را ترویج فرهنگ قرآنی و آموزه‌های دینی و آشنایی و انس با سیره ائمه اطهار (ع) و همچنین ترغیب و کشف و هدایت استعدادهای دانش آموزان اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
اسامی دانش آموزان منتخب مسابقات استانی مشکات"قرآن، عترت و نماز اعلام شد

اسامی دانش آموزان مقام آور مسابقات استانی مشکات "قرآن، عترت و نماز، اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران شهناز کریمی رئیس این اداره ضمن اعلام این خبر گفت: ترویج فرهنگ قرآنی و آموزه های دینی و آشنایی و انس با سیره ائمه اطهار (ع) و همچنین ترغیب و کشف و هدایت استعدادهای دانش آموزان از اهداف این مسابقات بوده و آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران هفدهمین دوره این مسابقات را با این هدف و به صورت مجازی در اردیبهشت ماه و همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار کرد.

کریمی افزود: مسابقات مرحله مدرسه ای از ابتدای سال تحصیلی در مدارس برنامه ریزی و ضمن آموزش محتوای مشکات ،در بهمن ماه ۱۳۹۹ برگزار و منتخبین رشته ها در هر پایه توسط مدارس به این اداره معرفی شدند.

وی تصریح کرد: در این دوره بیش از ۴۰۰ دانش آموز در ۱۰ رشته و پنج گروه معلولیتی شرکت کردند که پس از پایان مهلت آزمون آنلاین و فعالیت های عملی، داوری انجام و نفرات برتر هر رشته در گروه های مختلف، معرفی شدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران ضمن تقدیر از کارگروه قرآن و عترت و نماز این اداره،داوران،مدیران و مربیان مدارس، اولیاء و دانش آموزان گفت: به لطف خدا و با حمایت مسئولین در فرصت مناسبی از این مقام آوران تقدیر خواهد شد.

کریمی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته، دانش آموزان برتر شاخص در هر رشته بر اساس توانمندیهایشان و توسط کارگروه قرآن انتخاب و جهت حضور در مسابقات کشوری آماده خواهند شد.

شایان ذکر است اسامی دانش آموزان برتر جهت اطلاع از طریق اتوماسیون اداری به مدارس ارسال شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار