قهرمانی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه شهر تهران در مسابقات ورزشی بوچیا

تهران (پانا) - بیست و دومین دوره مسابقات ورزشی بوچیا دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کشور با قهرمانی شهر تهران و کسب مقام دوم شهر مشهد و مقام سوم چهارمحال بختیاری به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
قهرمانی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه شهر تهران در مسابقات ورزشی بوچیا

در مراسم اختتامیه مسابقات که با حضور منیژه عامری؛ کارشناس تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی و جمعی از خیرین در مجتمع آموزشی، فرهنگی و توان بخشی امام رضا(ع) مشهد برگزار شد، جواد روحانی؛ رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: بسیار خرسندیم که به مناسبت حضور پربرکت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) میزبان بیست و دومین مسابقات کشوری دانش آموزان بانیازهای ویژه کشور هستیم.

روحانی ایجاد انگیزه، شور و نشاط و ارتقای سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات دانست و افزود: در سند تحول بنیادین، ساحت زیستی و بدنی ناظر به حفظ و ارتقای سلامت و رعایت بهداشت جسمی و روانی متربیان در مقابل خود و دیگران، تقویت قوای جسمی و روانی، مبارزه با عوامل ضعف و بیماری است که در صورت اجرای درست آن اهداف سند تحول بنیادین محقق خواهد شد.

بر اساس این گزارش بهاره عباسی سرپرست تیم شهر تهران، ضمن تشکر از شهناز کریمی رئیس اداره آموزش و پرورش شهر تهران و تقدیر از زحمات مریم امید ملایری، مربی تیم بوچیا نفرات برگزیده را به شرح زیر اعلام کرد:

کیانا لچینانی مقام اول کلاس بی سی ۲
بهاره عسگری مقام اول کلاس بی سی ۴
افتخار آفرینی این دو دانش آموز موجب شد تا تیم تهران در صدر جدول بازی های بوچیا قرار بگیرد.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار