مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی:

بخشی از تربیت اجتماعی دانش‌آموزان در قالب فعالیت‌های تابستانی انجام می‌ شود

زنجان (پانا) - جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، شورای معاونین، سرپرست سازمان دانش‌آموزی و نمایندگان دانش‌آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بخشی از تربیت اجتماعی دانش‌آموزان در قالب فعالیت‌های تابستانی انجام می‌ شود

حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه ضمن تأکید بر اهمیت فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی گفت: سازمان دانش‌آموزی بخش مهمی از اداره‌ی آموزش و پرورش و فعالیت‌های آن مکمل فعالیت‌های معاونت پرورشی استان است که باید به فعالیت‌های آن نگاه ویژه داشته باشیم. همچنین باید از نیروهای قوی و توانمند در پست‌های سازمان دانش‌آموزی استفاده شود.

مظفری افزود: در راستای تحقق اهداف سازمان دانش‌آموزی، باید بخشی از تربیت اجتماعی دانش‌آموزان در قالب فعالیت‌های تابستانی انجام شود که انتظار داریم برنامه‌ریزی درستی از طرف سازمان دانش‌آموزی برای فعالیت‌های تابستانی انجام شود.

مظفری تأکید کرد: برای توسعه‌ فعالیت‌های دانش‌آموزان، کانون نور به فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی اختصاص می‌یابد و فعالیت‌های آن تحت مدیریت سازمان دانش‌آموزی قرار می‌گیرد.

مظفری در ادامه گفت: انگیزش و جذب دانش‌آموزان رای اولی برای مشارکت فعال در انتخابات، از اولویت برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا است.

گنج‌خانلو معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان در این جلسه گفت: معاونت پرورشی در اجرای همه‌ی فعالیت‌های سازمان همکاری و همیاری‌های لازم را ارائه خواهد نمود.

راویه قاسمی سرپرست سازمان دانش‌آموزی در این جلسه ضمن تشریح برنامه‌های پیشروی سازمان تاکید کرد: تنها با پشتیبانی معاونت پرورشی و همکاری همکاران سازمان دانش‌آموزی اهداف سازمان تحقق خواهند یافت.

در ادامه‌ جلسه علی صالحی نماینده‌ دانش‌آموزان درخواست برگزاری تریبون آزاد، پویش در فضای مجازی و بستر شاد را در جهت ایجاد شور و انگیزش در رای اولی ها داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار