رئیس سازمان بسیج اصناف کشور:

خدمت رسانی ۴۰۰ گروه تخصصی جهادی

قم (پانا)- رئیس سازمان بسیج اصناف کشور از فعالیت 60 رسته و 400 گروه جهادی تخصصی در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
خدمت رسانی ۴۰۰ گروه تخصصی جهادی

به گزارش سازمان بسیج اصناف کشور، «غلامرضا حسن پور» رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در حاشیه آئین امضای تفاهمنامه خدمت رسانی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و این سازمان در روستای باغ نو اظهار کرد: فلسفه حضور و فعالیت ما خدمتگذاری به مردم است و به همین جهت سازمان بسیج اصناف کشور گروه های جهادی تخصصی را به منظور خدمتگزاری به مردم در روستا هاو مناطق کم برخوردار راه اندازی کرده است.
وی افزود: نزدیک به ۶۰ رسته خدمت رسانی در گروه های جهادی راه اندازی شده و در حال حاضر۴۰۰ گروه جهادی تخصصی در کشور فعالیت می کنند.
حسن پور ادامه داد: امروز در روستای باغ نو دهستان قمرود استان قم، تفاهم نامه ای به جهت گسترش فعالیت ها و خدمت رسانی به همه مردم امضاء شد.
وی تصریح کرد: ما گروه های جهادی را بیشتر در مباحث عمرانی می‌ شناسیم اما گروه های جهادی تخصصی می توانند در بیشتر کارها به مردم کمک کرده و بهترین کار آنها بحث اشتغال زایی در روستاها و عرضه محصولات آنان در بازار است.‌‌
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور خاطر نشان کرد: اردوهای جهادی تخصصی بسیج اصناف می تواند بخشی از محرومیت ها را جبران کند و به مردم خدمت رسانی کند و این بستری که در بسیج به عنوان نیروهای مردمی است، باید به کارگیری شود و اینکه این طرح در قم شروع به کار کرده است نشان دهنده این است که مردم قم در صحنه حاضر هستند و روحیه جهادی دارند.
حسن پور بیان کرد: بحث اشتغال زایی و مشاغل روستایی به ویژه ایجاد بازار آن را باید مورد توجه قرار داد و به همین جهت بحث مهارت افزایی، عرضه محصولات تولید شده به بازار و راه اندازی کارگاه های کوچک در روستاها را در اولویت اجرا قرار دهیم، چرا که در روستاها وسعت زمین بسیار است و می تواند کمبودهایی که در شهر ها است را جبران کند.
وی گفت: یکی از بندهای این قرارداد این است که این مسیر را ادامه دهیم و ۴۰۰ گروه جهادی را به هزار گروه برسانیم و با مستندسازی این ظرفیت بی نظیر را به مردم نشان داده و امیدواری را در آنان ایجاد کنیم تا این نهضت خدمت رسانی در سطح کشور ایجاد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار