واکسیناسیون افراد بالای 75 سال در سیستان و بلوچستان آغاز شد

زاهدان (پانا) - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت تزریق واکسن کرونا به سالمندان بالای ۷۵ سال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه از امروز آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
واکسیناسیون افراد بالای 75 سال در سیستان و بلوچستان آغاز شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید مهدی طباطبایی از آماده سازی و تجهیز مراکز تجمیعی بیشتر در روزهای آینده به منظور رفاه حال مراجعان و جلوگیری از ازدحام خبر داد و اظهار کرد: در این مرحله مراقبان سلامت در مراکز و پایگاه‌ها طی تماس تلفنی با افراد بالای ۷۵ سال از آنان برای دریافت واکسن دعوت می‌کنند.

وی ادامه داد: در صورتیکه اطلاعات فرد در سامانه جامع پرونده سلامت وجود نداشته باشد همشهریان می‌توانند با مراجعه به سایت salamat.gov.ir نسبت به ثبت و تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه سهمیه واکسن هیچ فردی از بین نمی‌رود گفت: واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای ۸۰ سال همچنان ادامه دارد و سالمندان بالای ۸۰ سال که تاکنون واکسن نزده‌اند می‌توانند در سامانه اعلام شده ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: تا پایان ۲۵ اردیبهشت ۷۷۵ نفر از سالمندان بالای ۸۰ سال در سیستان و بلوچستان علیه کرونا واکسینه شدند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با افزوده شده ۲۱۸ مورد جدید شمار مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان به ۳۴ هزار و ۵۶۲ نفر رسید.

هم‌اینک ۱۴۹ بیمار حاد تنفسی و ۷۳ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند.

وی ادامه همچنین با فوت چهار مورد جدید شمار فوتی های کرونا در سیستان و بلوچستان به یکهزار و ۲۹۸ نفر رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار