به همت گروه‌های جهادی انجام شد؛

احداث ۱۰۰ خانه احسان در سال ۱۴۰۰ در آذرشهر

تبریز(پانا) - مسئول بسیج سازندگی سپاه آذرشهر از احداث ۱۰۰ خانه احسان در این شهرستان در طول سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
احداث ۱۰۰ خانه احسان در سال ۱۴۰۰ در آذرشهر

سرهنگ دوم پاسدار جواد رحیم زاده در بازدید از روند احداث خانه‌های احسان این شهرستان در حال ساخت هستند گفت: صفر تا صد این خانه‌ها به همت گروه‌های جهادی و با همراهی خیران ساخته شده اند و بعضی از این خانه‌ها مخصوص افرادی است تحت پوشش هیچ کدام از نهاد‌های حمایتی نیستند.

وی ادامه داد: تاکنون ۳۰ واحد خانه احسان احداث شده است و برای امسال نیز حدود ۱۰۰ خانه را در نظر گرفته ایم و اعلام آمادگی کرده ایم که تا برای افراد تحت پوشش که توانایی ساخت خانه ندارند نیز خانه احداث کنیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آذرشهر درباره واحد‌های در حال احداث روستای نادیلوی این شهرستان نیز گفت: این واحدها متعلق به زن و شوهرهای معلولی است که متاسفانه کسی برای تعمیر اقدام نمی‌کرد و ما برای احداث این خانه ها پیشقدم شدیم.

وی ادامه داد: ساخت این خانه‌ها با زیر بنای هرکدام ۸۸ مترمربع تقریبا ۵ ماه طول کشیده است و برای هر متر مربع ۲ میلیون تومان هزینه شده است که ۱میلیون تومان از قیمت بازار ارزان‌تر است.

رحیم زاده خاطرنشان کرد: تمامی این خانه‌ها بر طبق استاندارد‌های نظام مهندسی و با تایید مهندسان ناظر سازمان نظام مهندسی ساخته شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آذرشهر در خصوص توزیع بسته‌های معیشتی در این شهرستان گفت: از آغاز رزمایش کمک مومنانه تاکنون در ۴ مرحله ۲۲ هزار بسته توزیع شده است که ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان است.
شهرستان ۱۱۰ هزار نفری آذرشهر در غرب آذربایجان شرقی واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار