استاندار خراسان شمالی :

روابط عمومی ها پیشگامان عرصه اطلاع رسانی هستند

بجنورد(پانا) -استاندار خراسان شمالی گفت : روابط عمومی ها به عنوان زبان گویای سازمان ها و نهادها و پیشگامان عرصه اطلاع رسانی باید در راستای عمل به رسالت حرفه ای خود برای تحکیم و توسعه ارتباط بین سازمان ها،مردم و رسانه ها تلاش کنند.

کد مطلب: ۱۱۸۵۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی ها پیشگامان عرصه اطلاع رسانی هستند

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد علی شجاعی در آستانه ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در پیامی ضمن تبریک این روز به روابط عمومی دستگاههای اجرایی در این خطه شمال کشور اولین شرط برای داشتن یک ارتباط خوب سخن گفتن از روی علم و دانایی دانست و افزود : امروزه که فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فرصت ارتباطی بیشتری را فراهم کرده است این واحد روابط عمومی است که باید با برقراری ارتباطی سازنده در ایجاد تعاملی سازنده بین سازمان ها،مردم و رسانه ها موجب افزایش رضایتمندی شوند.
نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی اظهارداشت : در ۱۵ ماه گذشته که جهان با معضلی به نام ویروس کرونا روبرو شد، روابط عمومی ها با تلاش و پشتکار مضاعف با آگاهی بخشی به مخاطبان خود برای قطع زنجیره شیوع این ویروس تلاش کردند در کنار کادر سلامت و درمان، ضمن انجام رسالت انعکاس عملکرد شفاف و جامع سازمان ها آگاهی بخشی به مردم را در پیشگیری و مقابله با کرونا به خوبی انجام دهند.
شجاعی خاطرنشان کرد : ۲۷ اردیبهشت ماه با نامگذاری روز ملی ارتباطات و روابط عمومی فرصتی مغتنم برای قدردانی ارزنده از فعالان این عرصه، شناساندن ظرفیت های ذاتی این حوزه برای مردم و سازمان ها و ایجاد فضای انسجام برای تغییر نگرش ها و باورها نسبت به روابط عمومی ها است.
استاندار خراسان شمالی تصریح کرد : داشتن نیروی انسانی ماهر، توانمند و خلاق یکی از داشته های ارزشمند استان خراسان شمالی است به گونه ای که کسب عنوان روابط عمومی برتر توسط بیش از ۱۵ دستگاه اجرایی استان در سطح کشور گواه این مدعا علی رغم محدودیتها و نداشته های این حوزه بوده است.
شجاعی در پایان یادآور شد : اینجانب با قدردانی از تلاش فعالان حوزه روابط عمومی در راستای انعکاس خدمات نظام و دولت امیدوارم با شناخت ظرفیت های بالقوه روابط عمومی ها بسترساز ارتقای جایگاه این حوزه در راستای اهداف سازمانها و نهادها باشیم. توفیقات روز افزون فعالان عرصه روابط عمومی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)،منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)و تدابیر دولت خدمتگذار از خداوند متعال خواستارم.
در آخرین روزهای سال۱۳۸۴، معاون وقت امور مطبوعاتی و تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به پیشنهاد مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی طی درخواستی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا با عنایت به لزوم توجه خاص به روابط عمومی در ایران و ضرورت توجه به این مقوله از طریق نامگذاری یک روز خاص به این نام، روزی به نام روز روابط عمومی نامگذاری شود.
در پاسخ به این درخواست مدیر کل دبیرخانه شورای فرهنگی عمومی طی نامه‌ شماره ۱۵۵۵/الف مورخ ۸۵/۹/۱۹ اعلام کرد: در خصوص پیشنهاد نامگذاری یک روز به عنوان «روز روابط عمومی» برابر مصوبه جلسه ۵۹۰ مورخ ۸۵/۶/۲۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز ۲۷ اردیبهشت به عنوان «روز ارتباطات و روابط عمومی» تعیین و اعلام می شود.

اخبار مرتبط

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار