رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی:

پرداخت ۲۷۰ میلیارد تومان بدهی دستگاه‌ها از محل اسناد خزانه اسلامی

تبریز(پانا) - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی خبر داد در سال گذشته ۲۷۰ میلیارد تومان از بدهی دستگاه‌های اجرایی استان به پیمانکاران، نهادهای عمومی غیر دولتی و بانک‌ها از محل اسناد خزانه اسلامی پرداخت شد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت ۲۷۰ میلیارد تومان بدهی دستگاه‌ها از محل اسناد خزانه اسلامی

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، داود بهبودی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: استفاده ۲۷۰ میلیارد تومانی از منابع اسناد خزانه اسلامی در این محدودیت های شدید بودجه ای بسیار راهگشا بوده و باید امسال نیز بتوانیم به شکلی اثربخش‌تر از منابع بودجه‌ای بهره ببریم.

وی افزود: باید از ظرفیت‌های بودجه سال ۱۴۰۰ در ارتقای زیرساخت‌ها با برنامه ریزی بلندمدت، توزیع عادلانه منابع و کاهش فشار بر منابع استانی، رد دیون دولت، جلب مشارکت بخش خصوصی، عمومی و فاینانس، تقویت منابع و مولد سازی و توسعه و رفع محرومیت بهره ببریم.

بهبودی در ادامه به مقایسه اعتبارات هزینه ای استان در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ پرداخت و تصریح کرد: اعتبارات هزینه‌ای ابلاغی ۱۴۰۰ استان، ۸۹۴ میلیارد تومان است که این رقم نسبت به اعتبار هزینه ای ابلاغی در ابتدای سال گذشته و میزان تحقق آن در انتهای سال به ترتیب ۵۹,۵۸ و ۲۲.۳۶ درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی مجموع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای ابلاغی سال ۱۴۰۰ استان را ۱۹۶۱ میلیارد تومان اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار