بازدید مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از محل برگزاری مسابقات آوایی قرآن، عترت و نماز

شهرری(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از محل برگزاری مسابقات آوایی قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به میزبانی ناحیه یک شهرری بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از محل برگزاری مسابقات آوایی قرآن، عترت و نماز

محسن نوروزیان رئیس با همراهی رحمت‌الله قاسمی‌پور، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، از محل برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به میزبانی ناحیه یک شهرری بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه اجرا و روند داوری این مسابقات قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، در این بازدید ضمن تقدیر از تمامی عوامل برگزارکننده مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز، بر اهمیت مسابقات قرآنی و حضور افراد خبره در این حوزه تأکید کرد و گفت: امسال این مسابقات به‌صورت مجازی و در سطح بسیار عالی در استان در حال برگزاری می‌باشد.

سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در مرحله استانی در تاریخ‌های ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ویژه پسران و ۲۷ اردیبهشت ویژه دختران به صورت برخط از طریق پلتفروم اسکای‌روم در بستر مجازی برگزار می‌شود و داوران و رابطان با حضور در محل برگزاری آزمون‌ها با شرکت‌کنندکان ارتباط برقرار می‌کنند.

این آزمون‌های آنلاین استانی در رشته‌های قرائت و حفظ برگزار می‌شود و رشته قرائت شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و مداحی پسران و دختران می‌باشد و رشته حفظ، رشته‌های حفظ عمومی و حفظ ویژه شامل حفظ پنج جزء، ده جزء، بیست جزء و حفظ کل قرآن کریم است.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار