کارشناس عترت و قرآن اداره آموزش و پرورش رودهن :

برگزاری جلسات توانمند‌سازی اولیاء با محوریت سبک و زندگی اسلامی

رودهن(پانا)- کارشناس عترت و قرآن اداره آموزش و پرورش رودهن گفت هر مدرسه حداقل یک جلسه توانمندسازی اولیاء دانش‌آموزان برای ایجاد رفتار پایدار و التزام به سبک و زندگی اسلامی به ویژه حجاب و عفاف در فضای مجازی شاد به صورت آنلاین و با حضور کارشناس مجرب تشکیل دهند.

کد مطلب: ۱۱۸۵۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسات توانمند‌سازی اولیاء با محوریت سبک و زندگی اسلامی

زینب اشکور‌کیایی، کارشناس عترت و قرآن آموزش و پرورش رودهن در گفت و گو با پانا در این رابطه اظهار کرد: با توجه به ورود بحث ماهواره در خانواده و توجه مستمر خانواده‌ها به فیلم‌های خانوادگی به ویژه سریال‌های خارجی، متأسفانه کم کم خانواده‌ها از اصل و احکام دین دور شده و هر روز شاهد اختلافات و متارکه پدر و مادرها و یا شکاف عاطفی بین آنها و حتی سست شدن پیوند عاطفی با فرزندانشان هستیم.

او افزود: به همین دلیل تصمیم گرفته شد هر مدرسه حداقل یک جلسه توانمندسازی اولیاء دانش‌آموزان برای ایجاد رفتار پایدار و التزام به سبک وزندگی اسلامی به ویژه حجاب و عفاف در فضای مجازی شاد به صورت آنلاین و با حضور کارشناس مجرب تشکیل دهند.

کیایی بیان کرد: از همکاران و مربیان و ودبیران آموزش و پرورش رودهن درخواست می‌کنیم تا در گروه‌های مدارس خود متن، کلیپ، سخنرانی و احادیث را در خصوص بحث استحکام خانواده و مسئله حجاب و عفاف قرار دهند.

خبرنگار دانش‌آموز: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار