برای حضور در انتخابی المپیک؛ دختران تکواندوکار ایران راهی اردن می‌شوند

مهلا مومن‌زاده و ناهید کیانی به عنوان نمایندگان تکواندو کشورمان برای کسب سهمیه المپیک توکیو، ساعت 8:35 صبح روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه راهی اردن خواهند شد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برای حضور در انتخابی المپیک؛ دختران تکواندوکار ایران راهی اردن می‌شوند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا با حضور 217 تکواندوکار طی روزهای 31 اردیبهشت و یکم خردادماه به میزبانی "امان" اردن و در سالن "کمپینسکی" برگزار می‌شود.

مهلا مومن زاده در وزن 49- کیلوگرم و ناهید کیانی در وزن 57- کیلوگرم هوگوپوشان کشورمان هستند که برای کسب سهمیه المپیک توکیو در این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود می‌روند.

هدایت این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور به عنوان مربی است.

برهمین اساس ملی پوشان تکواندو کشورمان ساعت 8:35 صبح روز دوشنبه - 27 اردیبهشت ماه تهران را به مقصد استانبول ترک می کنند و سپس راهی "امان" اردن می‌شوند.

تکواندوکارانی که به فینال این دوره از رقابت‌ها راه پیدا کنند می‌توانند جواز حضور در بازی‌های المپیک توکیو را بدست آورند.

براساس برنامه اعلامی، جلسه سرپرستان و مراسم قرعه کشی روز پنجشنبه - 30 اردیبهشت ماه ساعت 15:30 تا 17:30 انجام می‌شود؛ رقابت های روز نخست (جمعه - 31 اردیبهشت ماه) در اوزان 49- و 67- کیلوگرم زنان و 68- و 80- کیلوگرم مردان انجام می شود که در روز نخست مهلا مومن زاده نماینده ایران است. مسابقات روز دوم (شنبه - یکم خردادماه) نیز در اوزان 57- و 67+ کیلوگرم زنان و 58- و 80+ کیلوگرم مردان برگزار خواهد شد که ناهید کیانی تکواندوکار کشورمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار