آیین گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی در مازندران برگزار شد

ساری (پانا) - با حضور جمعی از مسئولان اداره کل آموزش و پرورش مازندران، مربیان و دانش آموزان پیشتاز، آیین گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی در استان مازندران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی در مازندران برگزار شد

مدیر سازمان دانش آموزی مازندران با گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی در این مراسم گفت: سازمان دانش آموزی بستر تحولات مهم آموزش و پرورش و بازوی توانمند معاونت پرورشی در تربیت و تعالی دانش آموزان است.

محمد رضایی گفت: سازمان دانش آموزی از آغاز تأسیس خود تا کنون تحولات و دوره های مهمی را گذرانده است و بازمهندسی فعالیت های سازمان گام مهمی در جهت تقویت این سازمان است.

وی گفت: مربیان و دانش آموزان این سازمان باید در جهت حفظ و تقویت هویت تشکیلاتی خود و نقش تأثیرگذار در گام دوم انقلاب بیش از پیش کوشا بوده و نقش آفرینی مهم داشته باشند.

رضایی افزود: سازمان دانش آموزی مکانی است که دانش آموزان با علایق و استعدادهای مختلف ادبی، هنری و تشکیلاتی و در جهت رشد و شکوفایی استعداهای خود به آن وارد می شوند و همه ی ما در حفظ دانش آموزان مسئولیت بزرگی داریم.

وی گفت: متأسفانه دستگاه آموزش و پرورش تا کنون با ظرفیت کامل خود در جهت بهره برداری و هدایت استعدادهای دانش آموزان قدم برنداشته است و این امر سبب اتلاف سرمایه ها و کم انگیزه شدن دانش آموزان شده است.

در پایان این مراسم از جمعی از مربیان، خبرنگاران و کارشناسان فعال در حوزه سازمان دانش آموزی مازندران تقدیر شد.

خبرنگار پانا: اویس خادم لو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار