ابراز همدردی نمایندگان مجلس دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران با دانش‌آموزان افغانستان

تهران(پانا)-  نمایندگان دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی شهرستانهای تهران  با انتشار پیامی با دانش‌آموزان و خانواده‌های حادثه ترویستی افغانستان ابراز همدردی کردند.

کد مطلب: ۱۱۸۴۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
ابراز همدردی نمایندگان مجلس دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران با دانش‌آموزان افغانستان

به گزارش پانا در متن این پیام آمده است:
با نهایت تأسف و تأثر، در پی وقوع انفجار تروریستی و اقدامات وحشیانه و ضدانسانی علیه ملت شریف و مؤمن افغانستان، این‌بار در کنار یک مدرسه دخترانه ده‌ها تن از همسالان دانش‌آموزمان و فرزندان نازنین افغان در غرب کابل به شهادت رسیدند که این حادثه ناگوار موجب تاثر و تالم ملت بزرگ ایران به‌ویژه جامعه دانش‌آموزی شده است.

در بخش دیگری از این پیام چنین آمده است: ما به عنوان نمایندگان مجلس دانش‌آموزی شهرستانهای استان تهران ضمن محکوم‌ کردن این اقدام تروریستی که منجر به شهادت ده‌ها دختر معصوم افغان به جرم تحصیل دانش شد و نشانه اوج عجز و ناتوانی و نمایان‌گر خوی حیوانی و ددمنشانه گروه‌های تروریستی است، مراتب تسلیت و همدردی عمیق خود را با دولت و ملت افغانستان و خانواده‌های داغدار این دانش‌آموزان و مجروحین این حادثه تروریستی و هم‌چنین جامعه دانش‌آموزی این کشور اعلام می‌داریم.
و امیدواریم که دانش‌آموزان همه جهان به خصوص کودکان و نوجوانان افغانستان کودکی معصومانه خود را در میان خانواده و در مدرسه با آرامش بگذارنند و با علم آموزی و تربیت تمام ساحتی جامعه خود را از جهل و کج فهمی تروریستی‌های کوردل بزدایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار