فرماندار رشت: فعالیت تمامی مراکز تفریحی شهرستان رشت ممنوع است

رشت (پانا) - فرماندار شهرستان رشت با اشاره به محدودیت های کرونایی در تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت بر اساس مصوبه ستاد کرونا گفت بر این اساس فعالیت تمامی مراکز تفریحی و تفرجگاه‌ها در شهرستان رشت ممنوع است.

کد مطلب: ۱۱۸۳۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار رشت: فعالیت تمامی مراکز تفریحی شهرستان رشت ممنوع است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری رشت، علی فتح اللهی در جلسه ستاد کرونا شهرستان رشت در فرمانداری با بیان اینکه هر گونه تردد حتی بین شهری نیز در تاریخ یاد شده ممنوع است، اظهار کرد: در این ایام به هیچ وجه برگ تردد صادر نمی شود.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا از سوی مردم خاطرنشان کرد: شهرستان رشت در وضعیت نارنجی بیماری کرونا قرار دارد، بنابراین رعایت پروتکل ها متناسب با این وضعیت و رنگ بندی اجباری است.

فتح اللهی با بیان اینکه وضعیت قرمز، نارنجی، زرد و آبی شهرستان ها با رعایت موارد بهداشتی و پروتکل ها ارتباط مستقیمی دارد، بیان کرد: نسبت به رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی در تغییر رنگ کرونایی این شهرستان به سمت زرد و آبی باید اهتمام جدی شود.

وی اظهار کرد: هر زمان که پروتکل ها با دقت رعایت نشد و عادی انگاری در برنامه زندگی لحاظ شد از وضعیت موجود به سمت بدتر حرکت کردیم و برعکس هر زمان که پروتکل ها رعایت شد، آمار بستری ها و مبتلایان کاهش یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار