معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان:

سازمان دانش‌آموزی کانون تربیت دانش‌آموزان است

بهارستان دو (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در گفت‌وگو با پانا به اهمیت نقش سازمان دانش‌آموزی در انجام کارهای فرهنگی، هنری و تربیتی دانش‌آموزان منطقه و ایجاد روحیه داوطلبانه برای پذیرش اتفاقات مهم زندگی اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی کانون تربیت دانش‌آموزان است

روح الله چراغی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان اظهار کرد: سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران، نهادی عمومی و غیردولتی و وابسته به وزارت آموزش و پرورش است که در ۲۱ اردیبهشت سال هفتاد و هشت فعالیت‌های خود را با شعار همدلی، همفکری، همکاری شروع کرده که از پایه ابتدایی تا پایه دوازدهم را تحت پوشش قرار می‌دهد.

او افزود: سازمان دانش‌آموزی ثمره و سرمایه گران‌بهای انقلاب اسلامی و بازوی توانمند نظام تعلیم و تربیت در مهارت‌آموزی و توانمندسازی دانش‌آموزان و حضور موثر آنها در فعالیت‌های اجتماعی است.

چراغی همچنین روز سازمان دانش‌آموزی را به رئیس شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی داریوش عبدی و کارشناسان سازمان و مربیان راهنما و اعضای مجمع مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز تبریک گفت و بیان کرد: آرزو و خواسته قلبی ما نابودی هرچه سریعتر ویروس کروناست که ما بتوانیم نظاره‌گر شور و نشاط سازمان دانش‌آموزی با حضور دانش‌آموزان با استعداد منطقه باشیم.

خبرنگار دانش‌آموز: زکیه فعله‌گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار